Alanyaa

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Alanya Måneng - 27 augusti 2013 19:37

HEJ!!

Jag är verkligen ledsen för att jag inte har skrivit något idag, men jag har bara inte gjort det, om jag ska vara ärlig så vet jag faktiskt inte varför jag inte har skrivit något.

Men här får ni iaf ett inlägg, ´bättre sent , än aldrig´.

Iag när jag vaknade iad så mådde jag mycket bättre, så jag gick till skolan.

Det har varit en rätt chill skol dag idag.

Vi hade idrott ida, badidrott, gillar inte det alls, men jag var ändå med.

Hade öven slöjd idag, hade syslöjd förra terminen men jag byttade till trä den terminen.

När jag kom hem så satte jag mig i mitt rum och gjorde läxor, har inga läxor tills imorgon , men jag har två läxor tills på fredag, så jag pluggade lite på dem,  har so och no läxa.

Jag har även , eller ja jag har precis bakat en sockerkaka med citron i,, men kakan blev nog inte lika bra som den brukar, jag glömde att hälla i mjölk/vatten i sockerkakas smeten, men hoppas att den smakar gott ändå, har inte smakat den än.

Om cirka en kvart så blir det att se på idol.

Så ska snart gå och bytta om till mjukiskläder och skära en bitt sockerkaka och gå och sätta mig framför tv:en och skratta åt dem som är med i idol.


Hur har er dag varit? tell me.


Just det får inte glöma att skriva att jag har en ny engelsk lärare , det är ingetr speciellt med det, men hon bad oss att skriva ett brev om oss själva och när jag hade skrivit klart mitt brev och hon hade läst det , så sa hon att det var jätte bra , asså jag är så glad, jag har även pratat idag på engelsk lektionen (alltså pratat på engelska).

Ni som inte har läst min blogg så jätte länge kanske inte vet det, men jag brukar inte prata engelska, varför vet jag inte, så därför så blir jag så glad när jag väl gör det.


Men bloggas mer sen!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards