Alanyaa

Alla inlägg under augusti 2013

Av Alanya Måneng - 31 augusti 2013 19:51

60 ärliga frågor om dig själv


1. Vad är ditt mellan-namn? Marlene och Caroline

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag gillar mitt förnamn

3. Är du i ett förhållande nu? neh

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?

5. Vem var du tillsammans med sist? mitt ex

6. Får man fråga varför det tog slut? Nej

7. Har du haft ett seriöst förhållande?

8. Vem vet mest om dig? Jag

9. Vad gör du på fredagskvällar? olika

10. Bästa filmen du någonsin har sett? never say never

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? eh nä

12. Har du någonsin varit full? nä

13. Har du testat droger? nä

14. Röker du? nä

15. Snusar du? nä

16. Saknar du någon just nu? Ja

17. Hur mår du idag? jag mår rätt bra

18. Hur många tabletter tar du dagligen? inga

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? ehm vet inte

20. Bästa minnet från sommaren? 12 juli , då jag såg the fooo

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? kina (hong kong)

22. När var du där? i slutet på november och kom hem typ den 10 december 2012

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? ja

25. Om nej, vart kommer du ifrån?

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Svenska… tror jag?

27. Ser du fram emot någonting just nu? ja, till julafton

28. Sköter du skolan? jadå

29. Vad hade du för betyg förra terminen? de du

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? vet inte

31. Vilket ämne var det? jag vet inte ^

32. Har du fått ig på ett prov? Ja klart

33. Har du spelat/spelar du i ett band? nä

34. Anser du dig vara intelligent? ja klart ;)

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? ehm asså jag vet inte

36. Vilken va den värsta tiden då? 8:an

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? tror inte det

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nej

39. Har du haft sömnproblem? nja ja

40. Hur ofta gråter du? Ganska sällan

41. Vad gör du när du mår dåligt? lyssnar på musik

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Tomten

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nä

44. Vilken klass går du i nu? 9:an

45. Vilken skola? Macklean

46. Har du varit otrogen någon gång? nä

47. Har någon varit otrogen mot dig? nä

48. Är du stolt över dig själv? Ja

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? att jag är bäst

50. Vad får du ofta komplimanger för? att dem tycker att jag är bäst

51. Har du lätt att få folk att skratta? tror inte det

52. Cider elller öl? måste jag välja?

53. Har du några talanger? pff , klart jag har, jag är ju bäst

54. Vet du om någon är kär i dig? ja

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Jaa

56. Vad står det i ditt senaste sms? bra

57. Hur lång är du? 153 kanske?

58. Hur mycket väger du? de du

59. Vilken storlek har du på kläderna? Det varierar

60. Har du svarat ärligt? Ja klart att jag har


 



Av Alanya Måneng - 31 augusti 2013 19:38

Woo!

Smooth talkin', so rockin'
He's got everything that a girl's wantin'
He's a cutie, he plays it groovy
And I can't keep myself from doin' somethin' stupid


Think I'm really fallin' for his smile
Yeah, butterflies when he says my name
Hey!


He's got somethin' special
He's got somethin' special
And when he's lookin' at me
I wanna get all sentimental


He's got somethin' special
He's got somethin' special
I can hardly breathe somethin's tellin' me
Tellin' me maybe he could be the one


He could be the one, he could be the one
He could be the one, he could be the one
He could be the one


He's lightnin', sparks are flyin'
Everywhere I go he's always on my mind and
I'm goin' crazy about him lately
And I can't help myself from how my heart is racin'


Think I'm really diggin' on his vibe
He really blows me away, hey!


He's got somethin' special
He's got somethin' special
And when he's lookin' at me
I wanna get all sentimental


He's got somethin' special
He's got somethin' special
I can hardly breathe somethin's tellin' me
Tellin' me maybe he could be the one


He could be the one, he could be the one
He could be the one, he could be the one
He could be the one


And he's got a way of makin' me feel
Like everything I do is perfectly fine
The stars are aligned when I'm with him
And I'm so into it!'


He's got somethin' special
He's got somethin' special
And when he's lookin' at me
I wanna get all sentimental


He's got somethin' special
He's got somethin' special
I can hardly breathe somethin's tellin' me
Tellin' me maybe he could be the one


He could be the one, he could be the one
He could be the one, he could be the one
He could be the one


Jag har verkligen fått den låten på hjärnan. haha ^



 

Av Alanya Måneng - 31 augusti 2013 19:06


Vad tycker ni om såna skor?? ^

Själv så tycker jag att dem är sååå snygga.

Åhh.. vill köpa vinterskor, men det är lite väl tidigt att gör det nu.

Är det någon av er som har såna skor?? Är dem vatten tåliga??


Båda paren finns på skopunkten och kostade 249 kr.



Gillar även dena typ av vinter skor ^, hade några liknande nu i vintars och jag älskade dem. (dessa finns också på skopunkten och kostar 299 kr)


Av Alanya Måneng - 31 augusti 2013 18:58

Lyx vs Budget


Lyx vs Budget

Lyx eller budget, vad väljer ni?!


Vet att månag gillar såna skor, men dem tycker att dem är för dyra.

Själv så tycker jag inte att någon av dem är snygga.

Men för er som vill ha Primeboots men tycker att dem är för dyra, så finns det en billigare varijant på skopunkten.

Av Alanya Måneng - 31 augusti 2013 18:17

Heej!!
Kom hem för typ 1 timme sen, har inte gjort så mycket , har bara käkat middag.
Som ni vet så har jag varit på emporia , det har varit en trevlig dag.
Köpte inte så mycket, köpte bara lite smycken , köpte tre armband och ett par örhänge.

Första armbandet kostade 69.50 kr
Armbandet med ett kors kostade 59.50 kr
Armbandet sidan om det med korset kostade 59.50 kr
örhängen kostade 59.50 kr.
Allt är köpt på guldfynd.

Igår så blev jag jätte glad när jag kollade twitter.
Albin Palmgren hade svarat på tweet jag skrivit till han.

När Jeppe West fyllde år , så skrev jag grattis till han på twitter , han RT min tweet.

Av Alanya Måneng - 31 augusti 2013 13:38

Är just nu på emporia, chillar just nu inne på bik bok, vi letar efter jeans till sofie, men hon är ju riktig kräsen.
Men förhoppningsvis så ska vi snart till guldfynd, vill verkligen ha det armbandet som jag la ut bild på i föra inlägget.

Men bloggas mer sen!!

Av Alanya Måneng - 31 augusti 2013 10:55

HEEJ!

Idag så vaknade jag tidigt och var inte alls trött. Vaknade halv 8, seriöst halv 8 på en helg. Så irriterande.

Har inte gjort så mycket än så länge, har bara käkat frukost, suttit vid datorn lite, och precis så har jag varit och duschat.

Idag så blir det att åka till emporia en stund, blir nog inte så mycke shoppande idag, men ska iallafall köpa ett armband på guldfynd.

Just nu så sitter jag vid datorn och lyssnar på musik, vi kan nog lista ut vad jag lyssnar på, haha, men jag lyssnar på Hannah Montana.

Oj glömde att skriva att jag ska till emporia med Sofie.

Ska gå och göra mig i ordning.

Men det kommer nog inlägg från mobilen idag, men om det inte gör det så bloggas det mer sen när jag kommer hem.

Hoppas att ni får en bra dag, ha det gött så länge!!


Armband i äkta silver

Bild på armbandet jag antagligen ska köpa ^



Av Alanya Måneng - 30 augusti 2013 20:44

Kollar på någon film som går på tv:en och är godis

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards