Alanyaa

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Alanya Måneng - 2 augusti 2013 23:25

I förra inlägget så kom inte bilden på justin bieber skalet med.

Men här kommer iaf en bild på skalet

Av Alanya Måneng - 2 augusti 2013 23:23

Heej!!
Förlåt igen att jag inte skriver.
Men imorgon så ska jag försöka skriva ett riktigt inlägg.

men iallafall.

Jag har tänkt på en sak , jag har inte brytt mig om detta innan, men nu börjar jag faktiskt tröttna.
Ja jag ska komma till saken.. på senaste tiden så har jag börjat störra mig på folk som inte svarar när man skriver till dem, fast att dem har sett det.
Man blir så irriterande på sånna personer.
Jag vet att jag inte är världs bäst på att svara nör folk skriver till mig, men jag svarar iallafall efter ett tag.
Men det gör inte dem jag skriver till.

men alla är inte sånna som inte svarar och det är tur det.

Men på onsdag ska jag iallafall träffa tjejerna.. ska väl bli helt okej kul.
Vet inte var vi ska vara , vad vi ska göra , vi har inte bestämt något, men för hoppnings viss så bestämmer vi väl något i helgen.




I would slap you but bitch.. that would be animal abuse

Idag så har jag fått ett justin bieber mobilskal av min store bror och hans flickvän.
Är såååå glad för skalet.

Av Alanya Måneng - 2 augusti 2013 13:33

Bieber sålde mest – någonsin!!



Justin Biebers "Baby" är den mest sålda i USA:s historia.


Singeln har sålt diamant, skriver Contactmusic.



Den 19-årige superstjärnan fick reda på nyheten från sin manager i onsdags på en spelning i New Jersey.


Bieber själv var exalterad över att "Baby" blivit den mest sålda digitala singeln någonsin.


"Otrolig kväll och jag är ärad. Så mycket mer att göra. Jag älskar mina fans. Tack!" skrev han på Twitter.


"Baby" är från Justin Biebers debutalbum som släpptes 2010.






Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards