Alanyaa

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Hej

Av Alanya Måneng - 25 augusti 2013 19:00

Heej!

Chillar just nu på mitt rum och lyssnar på musik.
Har inte direkt gjort så mycket, mår inte så jätte bra
Men har som tur det ingen feber.

men hur har er dag varot? ?

Av Alanya Måneng - 25 augusti 2013 15:14

Tycker att ni alla borde gå in och läsa Clara Borthwick`s blogg.

Om ni inte har varit innne och läst hennes blogg, så borde ni verkligen göra det.

Hennes blogg är väldigt inspirerande.

Clara skriver om sin vardag, allstå om kompisar , fotbollen, sina tankar och om sin pappa., bland annat.

Hon lägger även ut olika covers , hon har en fantastisk röst.

Det är en jätte fin och bra blogg, som man inte kan ogilla.

Och som person verkar hon vara jätte snäll, och hon verkar bryr sig verkligen om andra, man får iallafall en sån känsla när man läser bloggen.

Du kommer verkligen inte att ångra dig om du går in och läser hennes blogg.


Klicka på länken så kommer du till hennes blogg:

http://claraborthwick.blogg.se/


Följ henne på twitter, där heter hon : clarabortwicks , https://twitter.com/claraborthwicks


Följ henne även på instagram : claraborthwick

Följ henne också på vine : clara borthwick

Av Alanya Måneng - 25 augusti 2013 14:08

Der blev att jag baka, bakade sockerkaka med choklad i.
Just nu så sitter i köket och väntar på att kakan ska bli klar, det tar cirka 40-50 minuter tills kakan är klar, drygt, men det är bara att gilla läget , det blir ju gott när den är klar.

Haha ser kanske inte så gott ut, men det blir det förhoppningsvis när det är klart

Av Alanya Måneng - 25 augusti 2013 13:18

Heeej!!

Vet inte om jag ska baka, ska ja det??
Tror att det blir att jag gör det, har inget annat att göra.
Städade faktiskt mitt rum, det är bara lite saker på mitt bord men ja dem får vara där , har ingen annan stans att lägg dem.

Rummet blev faktiskt bra.
Idag blir mer en chill dag, har ont i halsen , ena örat och så rinner näsan jätte mycket.

Men jag vill att ni svara på en/nån fråga som jag har till er , okey?

*vad vill ni läsa om?
*är det något jag borde ändra på? (Asså mer/mindre inlägg, längre inlägg mm)

Jag blev såå glad när jag vaknade idag oxh detta ^ Linn FM/RT

Det gjorde går dagen så mycket bättre, att Linn gillade och kommenterade min bild på instagram

Ni annar inte hur glad jag blev när jag såg att Linn hade accepterat min vänförfrågan

Glömde att skriva för nån dag sen , att Albin Palmgren svarade mig på twitter, blev såå glad

Av Alanya Måneng - 25 augusti 2013 12:03

Heej!!

Jag skrev ju innan att jag skulle städa mitt rum , men ja jag kan ju säga att det går sådär.
Det var inte kul att städa, så jag gör ju allt annat , lyssnar just nu på musik.
Men vad gör ni??

Men jag har faktiskt ren bäddat min säng., men måste väl försöka städa,, det behövs verkligen.

Av Alanya Måneng - 25 augusti 2013 10:28

Min lille bror Gabriel, testade min gamla jacka och då hitade han 2 teckningar som jag har ritat för nått år sen.

Haha så fint jag ritade , eller inte.
Undra vad jag hade fått för betyg i bild om jag ritade så idag. Haha hade sänert fått ett A ;)

Av Alanya Måneng - 25 augusti 2013 10:05

God morgon!!


Sorry för att jag inte skrev så mycket igår.

Men som jag skrev igår så var jag ju på 91-års kalas,, det var väl trevligt.

Men efter vi hade varit på kalas och var på väg hem så körde vi in om till Donken och käkade där.

När vi kom hem så gjorde jag inte så mycket,, satte jag mig och kolla på tv, och så läste jag lite om gymnasium, börjar faktiskt känna mig lite stressad inför gymnasium valet,, vet inte vilken skola , linje jag ska gå och vad jag vill bli.

Men jag har fått för mig att jag ska bli polis,, haha, men tror inte att jag kommer bli det, men mamma, pappa och farmor säger att det hade varit något för mig,, att jag hade passa som det och att jag hade blivit en bra polis.

Haha men det tror inte jag,, jag som är så feg, jag vågar ju knappt vara hemma själv, men ja jag är ju bara 15 år.


Idag vet jag inte vad som händer.

vaknade 8 idag, men gick inte upp förrens vid lite över 9, då gick mamma också upp.

Har inte gjort så mycket än, gjorde lite varm choklad till mig och käkat frukost.

Under tiden jag var vaken och väntade på att dem andra skulle gå upp så kollade jag min mobil, kollade det vanliga, facebook, twitter (just det jag blev jätte glad när jag kolla twitter, Linn Wallard hade Rt o FM en av mina twetts, hon är en av Clara Borthwick´s bästa vänner och hon har en jätt fin o bra blogg. Jag tycker att ni alla ska gå in och läsa hennes blogg: http://linnwallard.blogg.se/ .), instagram, vine, och så kollade jag bloggen.

Just nu så sitter jag vid datorn och lyssnar på musik, lyssnar på The Fooo.

Idag blir det väl att vara hem , får väl städa mitt rum.

Alltså jag har blivit såå förkyld , har ont i halsen och näsan bara rinner, så irriterande.


Men bloggas mer sen!!


Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards