Alanyaa

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Alanya Måneng - 8 augusti 2013 20:16

Heej!

Är fortfarande hos min farfar.
Är sjukt trött, känns som att jag kommer att somna när som helst, ska nog dra hem.
Har inte direkt något att skriva, har faktiskt ingen lust heller.

men kommer att antagligen inte att skriva något mer idag.

Så jag säger god natt.

Av Alanya Måneng - 8 augusti 2013 18:22

Heej!!
Vaknade halv 10 av att det ös regna där ute,men jag lyckades att somna om.
Så jag sova till halv 11.
Det var riktigt svårt att få upp dem andra tjejerna men till slut så gick dem upp.
När vi hade kökat frukost så gick vi upp till felicia's rum igen , men det slutade med att vissa somna igen. Och vi andra satt vi mobilerna. Idag har varit en riktig seg dag.
Farmor kom och hämta mig 15:00 , dem flest skulle hem då.
Men just nu så är jag hos farfar och käkar.

men kan inte blogga mer nu, skriv mer om 7-8 imorgon istället.

Vädret suger totalt idag, det har regnat, åskat och blixtrat , det kommer lite regn i mellan åt.

Men bloggas mer sen kanske!!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards