Alanyaa

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Alanya Måneng - 21 augusti 2013 21:21

Okej, nu kommer här ett sånt där onödigt inlägg.
Men bryr mig inte, jag skriver för att jag vill och för att jag inte har något annat att göra.
Vet ni vad jag stör mig?? Vilken fråga klart ni imte vet, men det ska ni få veta nu.
Jag stör mig på när folk man inte gillar skriver till en och dem fattar inte iheller att man inte vill prata med dem.
Asså det kvittar ju hur mycket jag bara dissar dem och inte svarar så fortsätter dem skriva till mig ändå.
Har bara så lust att skriva till dem , typ så här : asså fattar du inte att jag inte vill prata med dig.
Men jag kan inte skriva så till dem,, speciellt inte när jag vet att dem inte har så många vänner. Så istället får jag väl ändå svara dem.

Det är en till sak jag stör mig på,, då menar jag verkligen stör mig på.
Och det är när folk man knappt känner skriver/säger massa taskiga saker till en.
Asså seriöst, då undrar man ju bara när folk gör så vilka problem dem har.
För något fel måste det ju ändå vara på dem.

Men ja som sagt det var ett väldigt onödogt inlägg.

Av Alanya Måneng - 21 augusti 2013 20:02

Heej!!

Nu så käkar jag äpplepaj och kollar på idol.
Mamma har varit såå duktig och gjort äpplepaj.

Men bloggas mer sen!!

Av Alanya Måneng - 21 augusti 2013 15:35

Heeejjjj!!

Idag så har skolan varit helt okej,, vi har väl inte gjort så mycket, vi har sett en film om vad ingenjörer gör , spelat brännboll , vi har även lyssnat på någon som kom från park skolan i ystad, hon pratade lite om gymnasium , men annars så har vi inte gjort så mycket,, mer än snackat.
Just nu är jag hemma,, har typ precis bakat chokladmuffins.

Men bloggas mer sen!!

kul

Av Alanya Måneng - 21 augusti 2013 13:51

Heej!!

Just nu så spelar vi brännboll i skolan,, min klass mot 9e ,, det är ju jätte kul,, elr inte.

Av Alanya Måneng - 21 augusti 2013 07:25

Heej!!

Gör just nu mig i ordning, har precis fönat håret och aminkat mig.
Gick upp 20 i 7,, varför är det så lätt att gå upp så tidigt när man är ledig? Asså då kan man vakna och vara klar vaken, men att gå upp sp tidigt när man ska till skolan är riktigt segt.
Men jaja är iallafall upp.
Idag kommer också att vara en annorlunda dag.
Men har inte tid att skriva mer nu.
Bloggas mer sen när jag har tid.

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards