Alanyaa

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Alanya Måneng - 3 augusti 2013 22:44

Har inte direkt något att skriva men bjuder på npgra bilder

Man blir bara så glad av dessa killar, killarna i the fooo

Av Alanya Måneng - 3 augusti 2013 22:36

Haha tror seriöst att jag kommer dö..
men mer säger jag inte

Hahahahahahahhahahahahahaahahaha

Av Alanya Måneng - 3 augusti 2013 20:49

Heej!!

Jag funderar på att bytta till blogg.se ska jag göra det??

Idag så lockade jag mitt (har typ bara lockat hpret 2-3 gånger i hela mitt liv) blev faktiskt nöjd med lockarna.
Klart får ni bild på hur det blev.
Hur tycker ni håret blev?

Kollar just nu på tv, sommarkrysset , är typ inga bra artister, men Danny är bra.

Jag har ju sagt i något inlägg för nån dag sen att jag ska träffa tjejerna på onsdag , men det verkar inte som det blir något.
Jag blir så irriterad på dem , vi hade ju bestämt att vi skulle träffas, vi försökte verkligen hitta en dag då alla kunnde, och vi lyckades att hitta en dag och så kunnde alla sova över (7-8).
Men nu verkar det som dem helt plötsligt inte vill träffas längre.

Saknar tjejerna jätte mycket.
Fatar inte vad som hände i början av 8:an, som gjorde att vi slutade vara ett gäng vi hade så sjukt kul.
Önskar att man bara kunnde spola tillbaka tiden.
Vill så gärna att vi ska bli vänner igen, för vi är typ inte det längre.
Jag vet att ni också vill att vi ska bli vänner igen , sp jag fattar inte varför vi intr gör något åt det.
Det räcker inte att bara nån av oss försöker , vi alla måste , men tyvärr så fattar inte dem
Vi alla säger att vi saknar det , så jag förstårveverkligen inte vad problemet är.
Vi som hade så kul tillsammans , hoppas att nu när vi börjar 9:an så ändras allt , men det
Kommer antagligen inte att ändras.
Vill bara att vårt sista år tillsammans ska bli det bäst, men jag tror inte att det kommer att bli det.
Men never say never.
Vill få nya roliga minnes värda minnen med dem.
Jag önskar att dem också förstod, att om vi inte gör något åt detta som händer mellan oss , så kommer vi antagligen imte typ vara vänner efter 9:an.


Oj , blev lite/kort inlägg.. men ja kännde bara att jag var tvungen att skriva.
Jag vet att vissa av dem läser det , och förhoppningsvis också förstås vad jag vill få fram med detta inlägget.

Men ha en fortsatt trevlig helg alla mina underbara läsare.

Av Alanya Måneng - 3 augusti 2013 14:57

HEEJ!!


Blir ett kort inlägg.

Idag så är det fint väder.

Är just nu hemma själv med mina 2 små syskon, kan ju säga att det är rätt drygt.

Dem bråkar typ herla tiden och den ena är sjukt tjatig.

Men för hoppnings viss så kommer mamma och pappa snart hem.

Har en så länge inte gjort så mycket, sov rätt länge idag.

Har testat att göra lite olika fläter/flätor!? , gick väl sådär,, gjorde lite varm choklad till mig och mina syskon, det uppskattades av dem.

Vet intee vad jag ska skriva, men kommer antagligen att fotografera lite idag.


Men har en viktig fråga:


Jag funderar på att bytta till blogg.se

så min fråga är: SKA JAG GÖRA DET??

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards