Alanyaa

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Alanya Måneng - 6 augusti 2013 22:33

Nu kommer här en snabbt , sista inlägg för idag.
Har bara 4% batteri kvar nu.
Och jag är avstängd från att skriva på twitter, har spammat twitter så mycket så att jag inte kan skriva mer nu , har skrivit 175 tweets (#mtvhottest justin bieber). Jag orkar inte, vill skriva fler tweets , justin bieber ska vinna.
Så nu ber jag alla er att spamma twitter med ' 1 #mtvhottest justin bieber , 2 #mtvhottest justin bieber , 3 #mtvhottest justin bieber osv.
Kan ni snälla göra det??

Men ska inte skiva mer nu.
Så god natt!!

Av Alanya Måneng - 6 augusti 2013 20:50

Hej!!
Förlåt för att det har blivit rätt många inlägg idag, haha.
Men gjorde lite varmchoklad till mig för en stund sen och nu kollar jag på tv, allsång på skansen.

Av Alanya Måneng - 6 augusti 2013 19:52

Heej!!

Har nu varit hemma i cirka 1 timme , när jag kom hem så käkade jag direkt, sen har jag typ inte gjort något.
Skulle egentligen behöva packa tills imorgon , men det pallar jag inte så jag kollar på tv istället.
Ska ju inte träffa tjejerna förens 17-17:30 imorgon, så jag har ju gott om tid att packa.

men bloggs mer sen!!

Av Alanya Måneng - 6 augusti 2013 15:56

Haha ni måste bara veta det, vi kollar på svampbob fyrkant. Haha . Man blir aldrig för stor för barn program.

Av Alanya Måneng - 6 augusti 2013 15:50

Shit vad vi är döda.
Ingen av oss orkar typ göra något.
Så just nu så sitter vi i bt's rum och mest bara snackar och skrattar.

I kväll så blir det att packa , ska träffa tjejerna imorgon.
Ska bli kul, förhoppningsvis.
Var ett tag sen nu vi alla träffades , så det var på tiden att vi träffas.
Synd att det var en som inte kunnde, men jaja, så blir det ibland, men andra kommer antagligen ha roligt ändå.

men bloggas mer sen!!

Bt har sjukt söta hundar. Speciellt den vita.

Av Alanya Måneng - 6 augusti 2013 13:45

Tjaa!

Är i ju Trelleborg.
Just nu är vi ute i trädgården och bara chillar.
Dem sitter och letar efter fyrklöver , haha. Men det pallar inte jag så jag tänkte jag kunnde blogga, men jag vet inte vad jag ska skriva.

Men bloggas mer sen!!

Jag och sofie bjuder på bilden ^

Av Alanya Måneng - 6 augusti 2013 10:48

Hej!!

Nu på morgonen så har jag gjort mig i ordning , läst lite olika bloggar, och möt upp sofie. Nu sitter vi i bilen på väg till Trelleborg , vi ska träffa Bt (bettina). Ska bli jätte kul. Men hinner nog inte blogga så mycket idag, men jag ska försöka.

Men bloggas mer sen!!

Av Alanya Måneng - 6 augusti 2013 09:28

Hej!!

Asså jag har ett ilandsproblem (tror jag det heter) min svarta shorts som jag vill ha , dem ligger i tvättmaskinen och dem hinner nog inte bli klar tills jag ska sticka, men om dem skulle bli klara så hinner dem inte bli torra , men jag får nog föna (stavning) dem.

Har inte tid , palla , vill ju ha shortsen.
Får se hur det blir.
MEN BLOGGAS MER SEN!!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards