Alanyaa

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Alanya Måneng - 7 augusti 2013 16:37

Justin finner lugnet - i en soptunna!

Läs om JBs senaste tokighet.

Om man heter Justin Bieber kan det nog behövas en och annan kreativ idé för att kunna lämna sitt hotell ostört ibland, och den senaste idén stavas soptunna! När Justin var i Toronto häromdagen ska han nämligen - enligt en lokal radiostation - ha rullats ut ur hotellet i en plastsoptunna körd av en av hans livvakter. Jahapp!

Nu har ju idén uppenbarligen redan förbrukats (och fans över hela världen kommer i fortsättningen leta maniskt efter soptunnor i närheten av hotellingångar), men man måste medge att det trots allt är en fantastisk teknik om man vill vara diskret. 

I samma veva som soptunnan dök det också upp skandalrubriker om att Justin stod och spottade från en balkong på en grupp fans, och även om det inte finns bevis på att det var just det han ville göra kan man ändå säga att det kanske inte är HELT lämpligt att ställa sig och spotta i det läget...


Justin.

Av Alanya Måneng - 7 augusti 2013 14:34

Wahlberg till Bieber: ”Dra upp byxorna”




Han har spottat på fans, kissat i en städhink och rökt gräs.

Nu uppmanar Mark Wahlberg Justin Bieber att sansa sig.

– Sluta rök gräs din lilla skitunge, säger Mark Wahlberg i en intervju med tidningen The Sun.

 

Miley Cyrus, 20, har tidigare kallat Justin Biebers ,19, beteende för ”korkat”.

Nu är det skådespelaren Mark Wahlbergs, 42, tur att läxa upp den skandalomsusade flickidolen.

– Justin, lyssnar du? Var inte så stygg. Var en trevlig pojke, dra upp byxorna, gör din mamma stolt och sluta rök gräs din lilla skitunge, säger Mark Wahlberg i en intervju med tidningen The Sun.

Var själv en ”bad boy”

Mark Wahlberg vet vad han talar om då han själv var ung och valde fel spår en gång i tiden.

– Jag satt i fängelse innan jag släppte en skiva och jag tror inte att han har suttit i fängelse, säger Mark Wahlberg.

Hittills har Bieber hållit sig undan från fängelse. Men den unga popstjärnan är inte helt oskyldig. Han står för närvarande anklagad för att ha spottat på en DJ och utreds också för ett bråk utanför en nattklubb tidigare i veckan.

– Karriären kan bli kortlivad. Det är lika bra att du gör så gott du kan när du har chansen, säger Mark Wahlberg.

Kan göra film ihop

Trots Wahlbergs stränga uppmaningar är skådespelaren inte helt främmande för att samarbeta med popidolen.

– Justin och jag talade om att göra en film tillsammans, det kan fortfarande hända. Vi har ett bra manus som skulle kunna vara en bra filmdebut för honom, kanske kan vi göra något åt soundtracket, säger Mark Wahlberg.


Av Alanya Måneng - 7 augusti 2013 14:30

Biebers festkväll slutade i blodigt slagsmål

”Justin slet av sig skjortan och blev galen”


Justin Biebers senaste festkväll slutade med ett blodigt slagsmål.

Den 19-årige popsångaren ”blev tokig” på en annan gäst på Hamptons-klubben South Pointe i New York i lördags kväll.


Det ledde till ett våldsamt slagsmål mellan popstjärnans kompisar och några klubbgäster.


Fajten uppges ha utlösts av ett hetsigt gräl mellan Justin och en manlig gäst efter att en kvinnlig besökare försökte stöta på Bieber i vip-sektionen


– Justin slet av sig skjortan och blev galen. Han skrek, säger ett ögonvittne i New York Daily News.


Vakter ryckte in och förde ut honom på parkeringsplatsen, där hans bli väntade.






Av Alanya Måneng - 7 augusti 2013 12:41

Såhär blev muffisen.
Dem andra ska käka godis , varför käka godis när man kan äta muffins. Tycker faktiskt att muffins är godare.
Har precis packat lite ,behöver ju inte så mycket med mig , ska ju bara vara där en natt. Men det ska väl bli kul tror jag. Men vet inte vad jag ska göra fram tills jag ska dra. Men kommer nog inte att bli så mycket bloggande ikväll, för att det är nog inte så bra att jag använder min mobil så mycket ikväll. Men hoppas att ni får en jätte bra dag.

men bloggas förhoppningsvis mer idag.

Hållet med om det som står på sista bilden. ^

Av Alanya Måneng - 7 augusti 2013 11:41

Heej!!

Just nu så står jag i köket och vöntar på att muffisen (stavning) ska bli klara.
Har bakat chokladmuffins med kaffe smak.
I kväll ska jag träffa tjejerna ,vi ska ta med oss godis om vi vill, men jag vill inte ha godis så jag tar med mig muffins haha.

men bloggas mer sen

...

Av Alanya Måneng - 7 augusti 2013 10:03

Hej!!

Har precis vaknat , är sjukt hungrig.
Så nu blir det att käka frukost, efter frukosten så blir det att göra sig i ordning.
Och att packa.

men bloggas mer sen!!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards