Alanyaa

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Alanya Måneng - 10 augusti 2013 22:49

Just nu så kollar jag, mina syskon och 2 andra barn på Alvin och gänget 3.
Vi har precis börjat se filmen, men än så länge så är filmen bra, har inte sett den innan.

Av Alanya Måneng - 10 augusti 2013 22:28

Shit vad ont det gör att få ögonbrynen plockade.

Mamma och Pia tillsammans är inte bra, helt plötsligt så får dem för sig att plocka min ögonbryn (kan ju säga att det behövdes) , mamma stod och prata om vad vet jag inte, hon stod mest och skratta, och pia plågade mig. Fy f** hatar seriöst att få ögonbrynen plockade.
Och så klart skulle mamma fota också , jag trodde först att hon fotade med sin mobil, men som tur var så fotade hon med min.

Vi har typ precis ätit efterrätt , och så helt plötsligt så säger pia att hon tycker att vi ska plocka mer på ena ögonbrynet , så klart så gör hon det.

Men iallafall jag har ju fina ögonbryn nu.

Av Alanya Måneng - 10 augusti 2013 17:56

Heej!!

Sorry att jag inte ha skrivit något än.
men jag har verkligen inte haft någon lust.
Idag så sov jag länge, vakna vid 12 , gick och åt frukost , och duscha.
Sen så har jag inte gjort så mycket , lyssnat på musik, ja bara chillat.

Just nu så är vi hos några vänner till familjen , och ska käka hos dem.

men bloggas mer sen!!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards