Alanyaa

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Alanya Måneng - 4 augusti 2013 22:40

Oj dålig start på bloggen denna månaden , statistiken (tror jag det heter) är inte så jätte bra.,har inte lika mycket läsare som jag brukar.
Men jag ska verkligen göra mitt bästa med att få upp statistiken igen.

men just nu så gör jag inget, läser några olika bloggar.

Men jag har en/nån fråga som jag verkligen vill att ni svarar på:

1. Vad tycker ni om bloggen?
2. Vad vill ni jag ska skriva om?
3. Borde jag ändra på något? (tex. Min läng på inläggen,mer inlägg,förre inlägg,)

Nu har ni verkligen chansen att skriva vad ni tycker, för jag tänker verkligen ta till mig det ni skriver.
Så är det något spc ni vill att jag ska skriva om så ska jag försöka skriva om det.

Hoppas nu att ni säger vad ni tycker.

Men skriver nog inte mer idag.
Så jag säger god natt redan nu!

Av Alanya Måneng - 4 augusti 2013 19:48

Hej!!

Äntligen så har saker och ting börjat ordna upp sig nu.
Jag och tjejerna verkar äntligen ha hittat en dag och alla verkar vilja träffas nu.
Och det hoppas att det blir bra mellan oss igen.
Ska faktiskt bli kul att träffa dem igen.
Och på tisdag så ska jag kanske till Trelleborg, ska isåfall träffa Bettina och Sofie.
Var ett tag sen jag träffa bettina nu.

Kollar just nu pp tv, funderar på att baka en kladdkaka men jag vet inte om jag ska det.

Vi åt grillat till middag idag, som ni antagligen ser på bilderna här ovanför ^

Men bloggas mer sen!

Av Alanya Måneng - 4 augusti 2013 14:30

Heej!!


Idag så sov jag rätt länge till 11 , elr ja det länge för att vara mig.
Har överfört bilder från mobilen till datorn, kan säga att det var rätt svårt, haha, men först så hitta den inga bilder och sen så ja jag vet inte.
Men tillslut så fick jag det att fungera, sen så kom nästa problem , jag skulle lägga över bilderna till en skiva.
Så att lägga över bilderna till datorn och sen överföra dem till en skiva tog nästan 1 timme.
Efter att jag hade gjort det så lpckade jag håret idag igen.

Glömde att skriva att jag brände mig på locktången , vet inte hur jag lyckades men jag lyckas iaf. Så nu har jag ett rätt märke på halsen , ja jag brände mig på halsen, haha , jag är sjukt klantig ju. (Detta var igår)
fet textMen bloggas mer sen!! Ha det gött!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards