Alanyaa

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Alanya Måneng - 9 augusti 2013 22:56

Vet ni vad??

Det slutade med att jag gick till vår granne ändå.. haha.
kan ju säga att jag gick rätt snabbt.

Men just nu så sitter vi och lyssnar på musik.

Men bloggas mer sen KANSKE

Av Alanya Måneng - 9 augusti 2013 22:02

Har inte direkt något att skriva men vill göra ett inlägg ändå.
Är just nu hemma själv , seriöst hemma själv. Dem andra i min familj är hos några vänner som bor på gatan intill och jag vågar inte gå till dem , haha det är mörkt ute.


Bjuder på bilderna ^^

Av Alanya Måneng - 9 augusti 2013 20:05

Heej!!

Sorry för att jag inte har bloggat så mycket.
Men har inte haft tid.
Har faktiskt städat mitt rum idag, kan ju säga att det verkligen behövdes , det såg nästan ut som det hade varit ett tredje världskrig. Haha, kanske inte riktigt , men nästan.

7 augusti:
Typ halv 6 så kom jag och sofie till felicia, alla var där förutom bettina.
När Bettina kom så bestämde dem vad dem skulle äta, jag hade ätit innan jag kom till felicia.
Efter dem hade käkat så gick vi tillbaka till felicia och körde lite sanning, konka eller procent (men det får ni inte veta något om) haha , efter vi hade kört det så körde vi något spel , om vad folk tror om en.
Det var ett spel som vara länge så vi spelade inte klart hella, men fanny och bettina vann.
Efter vi hade spelst så minns jag inte vad vi gjorde men vi snackade väl antagligen.
Typ 12 elr något så gick vi ut en sväng i skurup (men ni får inte veta något om det heller). Vi var väl ute rätt länge.
När vi hade varit ute en sväng i skurup så gick fanny,jennie och sofie in , och jag, my , felicia och bettina gick ut på gatan och körde volleyboll, det var kul.
Typ lite över 1 så satt vi där ut i felicia's trädgård (jag,my,felicia,bt) och snacka, satt vid mobilerna, elr ja my satt vid min mobil och bt vid sin , felicia somna och jag satt och skratta.
Men innan felicia somna så målade hon my's naglar och bettina måla sina och jag kolla mobilen.
Dem andra 3 gick ut en sväng igen.

men orkar inte skriva mer om vad vi gjorde den dagen, vi gjorde inte så mycket mer, vi snackade mest.
Men vi gick upp till felicia's rum typ halv 4 , vissa somnade direkt , vissa satt vid mobilerna.
Jag somnade typ 4.

8 augusti:
Vaknade av att det ös regna, åska och blixtra.
Dem flesta vakna då också men ingen av oss orkade göra något., men typ haöv 12 så gick alla upp och gjorde sig lite i ordning. Och gick ner och åt frukost.
När vi hade käkat frukost så gick vi upp till felicia's rum igen , vissa somnade om och vissa av oss satt mobilerna, kan ju säga att det var en riktigt seg dag.
Vi gjorde inte direkt något den dagen.
Vi plockade undan lite och gick och möte jennie's pojkvän på tågstationen.
Typ 3 så kom farmor och hämta mig , farmor hämta mig för hon skulle till farfar och gerd och det skulle jag också.
Ja som sagt så skulle jag till farfar , dem bjöd på middag.
Resten av familjen var så klart också där.

Men kan ju säga att mitt humör inte riktigt var på topp.
men har väl inte så mycket mer att skriva.

just nu så kollar jag på tv.
Bloggas mer sen.

Några bilder som jag tog igår.

Av Alanya Måneng - 9 augusti 2013 10:18

God morgon!!

Idag vet jag inte vad som händer.
Ska snart käka frukost, efter frukosten ska jag väl städa rummet , det ser typ ut som det har varit ett tredje världs krig.

Tänkte skriva om 7-8 i ett inlägg senare idag.
Men bloggas mer sen.

3 bilder som jag tog hemma hos farfar igår ^

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards