Alanyaa

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Alanya Måneng - 20 augusti 2013 21:28

Äntligen säger jag bara.
Mamma kom hem för en stund sen, och ja kan ju säga att det vsr rätt skönt att hon kom hem.
Jag har precis gjort varm choklad till mig och min äldsta lille bror , min yngsta lille bror fick gå och lägga sig.

imorgon så blir det att gå upp kvart 7.

men skriver antagligen inte mer idag,, så god natt!!

Av Alanya Måneng - 20 augusti 2013 20:53

Tjaa!!

Kollar just nu på idol, med mina 2 små syskon.
vi är fortfarande hemma själva,, hoppas att mamma och pappa kommer hem snart,, för jag pallar seriöst inte min yngsta lille bror., han pratar hela tiden och han skriker och lyssnar inte,, han gör allt för att vara störig.

men bloggas mer sen!!

Av Alanya Måneng - 20 augusti 2013 19:33

Heej!!

Är just nu hemma sjölv med mina 2 små syskon.
Just nu så kollar vi på tv.
Vet ni vad?? Min morfar har köpt en motorcykel, min morfar är ju cool.

haha.

men vet verkligen inte vad jag ska skriva.

Men vad har ni gjort idag??

här kommer några några collage (stavning) med bilder från sommaren.

Av Alanya Måneng - 20 augusti 2013 15:41

Jaha då har man gått första skoldagen nu efter sommarlovet.
Var mest en dryg skoldag , dagen började med att vi fick nyaplatser i klassrummet och att lärarna har gått igenom en hel del om vad som hände nu i 9:an.
Syon var och prata om gymnasium och då fick vi se en film.
Om jag ska vara ärlig så vet jag inte vad jag vill bli.
Men vi gjorde inte så mycket idag.
Jag kan ju säga att vi fick världens sämsta schema. Vi slutar inte tidigt en enda dag , som tidigast vi slutar är 14:20 och det är på onsdagar.
Just nu så gör jag inget speciellt, sitter och kollar igenom en bok som vi fick av syon 'framtidsvalet'.

Morgon dagen kommer också att vara en annorlunda dag, kommer inte riktigt ihåg vad vi skulle göra,, men vi skulle iallafall spela brännboll och någon från ystad ska komma och prata om gymnasium.

Men hoppas att ni har haft en bra dag.

Bloggas mer sen!!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards