Alanyaa

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Alanya Måneng - 1 augusti 2013 17:25

Bröt ihop när Bieber dök upp på fest

”Hans närvaro blev för mycket för henne”


Fram till nio­tiden på kvällen var ­Selena Gomez 21-års­firande en succé.

Men Justin Biebers uppdykande förändrade allt.

När den 19-årige popstjärnan anlände med en röd ros började hon gråta.

 

– Han var inbjuden, men hans närvaro blev för mycket för henne, säger ett ögonvittne på festen i ett strandhus i Malibu i Kalifornien den 27 juli.

– De har haft rena berg- och dalbanerelationen och hon visste inte hur hon skulle reagera.

Duon låste in sig i ett sovrum och pratade i en timme.

En annan källa uppger att gästerna så småningom troppade av.

Först efter midnatt lämnade Justin och Selena platsen, hand i hand.

– De har starka känslor för varandra, säger en av deras kompisar.

– Men de är inte ihop.





Av Alanya Måneng - 1 augusti 2013 17:20

Fansens ”revansch” – på Justin Bieber!!



Justin Bieber bröt mot den oskrivna regeln.


Nu förklarar Chicago-borna krig (?) mot popstjärnan.


Via nystartade twitterkontot @StandOnBieber florerar hundratals bilder där Blackhawks-fans "hämnas".



Det var i början av juli som Justin Bieber hamnade i blåsväder när han, i samband med en spelning i Chicago, passade på att besöka de nyblivna Stanley Cup-vinnarna.


Han stapplade in i omklädningsrummet, men begick ett stort misstag.


Bieber ställde sig på klubbmärket som är broderat i heltäckningsmattan i omklädningsrummet – något som en oskriven regel förbjuder.


Har inte glömt


Chicagos presschef lät hälsa att stjärnan bad om ursäkt för sitt övertramp, men Chicago Blackhawks-anhängarna vill inte glömma och gå vidare.


Nu, flera veckor efter incidenten, startas twitterkontot @StandOnBieber.


Där publiceras hundratals bilder på supportrar som hämnas – genom att helt sonika "ställa sig på Bieber".


Maskoten ställer upp


Till och med lagets maskot "Tommy Hawk" rättar in sig i ledet och trampar på Biebers ansikte.


När den kanadensiske popstjärnan besökte TD Garden för någon vecka sedan cirkulerade en bild som visade att Boston Bruins hade ”Bieber-säkrat” sitt omklädningsrum genom att spärra av området där klubbmärket sitter broderat.


En talesperson för klubben hävdade dock att det hela var en bluff.





Av Alanya Måneng - 1 augusti 2013 15:49

Sorry för att jag är så dålig på att blogga.
Men jag har helt enkelt inte haft någon lust att blogga.
Men i måndags kväll så kom min moster och hennes sambo ner från Göteborg.
Var väl trevligt.
Dem åkte hem igår morse.

Igår så var det inte såå jätte fint väder.
Jag bakade chokladmuffins med kaffe i, och så fota jag , jag testade lite olika sminkningar.
I går kväll så var vi hos vår granne, först så hade jag inte tänkt följa med , men dottern och hennes kompis (dem är 9 å) ville att jag skulle följa med så det gjorde jag.
Var faktiskt rätt kul , och dem gav mig ett nytt namn , dem kallar mig för narnia haha.
Igår när vi skulle äta middag så kom morfar och åt mat hos oss.
Kul att se att han var så glad igen...

Idag så är det inte heller så bra väder , regnar i mellan år.
Idag så har jag bakat idag igen, bakade choklbollar.
I början idag så var jag hemma själv med mina två små syskon.
För mamma o pappa skulle några ärenden.
När dem kom hem så fikade vi , nästan direkt efter vi hade fikat så åkte dem igen fast den här gången så följde en av mina syskon med.
Så just nu är jag hemma själv igen med en av mina små syskon.
Just nu så gör jag inget speciellt.

Men bloggas mer sen!! Ha det gött!!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards