Alanyaa

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Alanya Måneng - 18 augusti 2013 21:07

OMG, VET NI VAD??

CLARA BORTHWICK OCH MIRA INGERSTAM GILLADE OCH KOMMENTERADE MIN BILD PÅ INSTAGRAM , ÄR SÅÅ OTROLIGT GLAD,, DENA HELGEN ÄR EN AV DEM BÄSTA!!
PERFEKT AVSLUTNING PÅ HELGEN.
OCH CLARA GILLADE EN AV MIN STATUSAR PÅ FB.
OMG!! VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA!!

Av Alanya Måneng - 18 augusti 2013 19:47

Heej!!


Sitter och läser i genom lite gamla inlägg som jag har skrivit här på bloggen.

Haha, omg säger jag bara. Vilka bilder jag har lagt ut, hur tänkte jag när jag la ut vissa bilder.

Jaja , men man ser ju hur mycket man har förendrats på så kort tid.

Den 26 december så har jag haft denna bloggen i 1 år, inte länge kvar nu,, shit vad tiden går sabbt.

På tisdag så börjar jag 9:an , seriöst, 9:an känns som det inte alls var länge sen jag börja 8:an, men hoppas att deta sista året på mackleanskolan går lika snabbt som dem andra åren har gjort.

Det sommarlovet tycker jag faktiskt har varit jätte bra, vet inte om det är för att jag har sett mina idoler, The fooo , eller vad det är, för jag kan ju säga att träffa kompisarna har inte varit så jätte lätt.

För det är ju inte lätt att träffa kompisar om dem aldrig svarar elr om vissa blir sura för att alla inte kan träffas.

Men träffat vissa av dem har jag iallafall gjort.

Men ja , hoppas att sista året bli bättre än vad 8.an var, för om jag ska vara ärlig, så var 8:an bara en katastrof, som jag inte vill minnas.

Vill minnas sista året som ett bra år.


Oj vilket rörigt inlägg , men hoppas att det inte gör något.









Tänkte sätt ihop ett lite collage senare, bilder från sommaren , men än så länge får ni nöja er ,med några bilder på killarna i the fooo





Av Alanya Måneng - 18 augusti 2013 19:07

Clara Borthwick acceptera min vänförfrågan,, är såå otroligt glad just ,, asså dena helgen är bara såå bra.

Av Alanya Måneng - 18 augusti 2013 18:06

Äntligen!!! Över 100 unika följare nu.
Är såå otroligt glad.
Ni är bäst, asså jag menar verkligen det.
Har precis käkat middag, grillat.
Vet inte vad jag ska göra, vädret är as dåligt, det regnar sjukt mycket.
Imorgon är det sista dagen på sommarlovet, så ska väl se om någon vill träffas, så blir det ett perfekt avslutning på sommarlovet.

Vad har ni gjort idag då??

Just det, mira (omar's bästa kompis) acceptera min vänförfrågan på fb.

Av Alanya Måneng - 18 augusti 2013 16:58

Kan vi komma upp till 100 unika besökare idag?? Bara 10 besökare till.
Jag vet att vi kan det, snälla. Det skulle verkligen göra dena regniga dagen mycket bättre.
Asså ni är verkligen bäst, idag så har vi slagit nu rekord med besökare.
Tack så jätte mycket, utan er så hade jag inte haft 90 unika besökare idag.
Nu siktar vi mot ett nytt mål, 100 besökare.
Hoppas att vi kan nå det målet redan idag.

Av Alanya Måneng - 18 augusti 2013 16:35

Hej!!

Chillar just nu ute i regnet, haha.
Är hungrig, men som tur är så har pappa börjat grillat nu (asså under tak)
Det är faktisk kallt ute.

Shit vad snabbt deta året har gått , det är typ bara 128 dagar kvar till julafton.

Av Alanya Måneng - 18 augusti 2013 15:33

Heej!!

Lyssnar just nu på musik , med min lille bror. Haha.
Jag väljer artist och han väljer låt.
Men vet ni vad?? Han ville lyssna på yohio innan, asså nä det ska vara justin bieber elr the fooo.
Men till slut så sa han att han ville lyssna på justin bieber.
Just nu så lyssnar vi på ulrik munther.

Asså jag pallar faktiskt inte att börja skolan på tisdag,, innan så var jag lite taggad för att börja skolan igen, men det är jag inte längre.
Typ det ända som är positivt med att börja skolan igen är att det är sista året på mackleanskolan och i klasse.
Men det ska väl ändå bli kul att träffa klasskompisarna.
Undra om vi kommer att få fler nu i klassen, vi är redan en sån stor klass (typ 30 st) , men vi kommer antagligen att få fler nya.

Av Alanya Måneng - 18 augusti 2013 14:18

Heej alla underbara läsare!!

Nu är det såhär att jag ligger på plats 27 som flest besökare.
Skulle ni kunna vara så snälla och hjälpa mig till topp 20??
Det skulle verkligen göra min dag så mycket bättre.
Plats 27 är det bästa jag har varit på, så jag är jätte glad.
Det är tack vare er, utan er så hade jag inte varit på plats 27.

Just nu så gör jag inget, orkar inte göra något,, är trött.
Men jag gick upp för en stund sen och fota lite natur bilder, så drt kommer att komms lite bilder sensre idag.
Men vad gör ni idag då??
Vad vill ni att jag ska skriva om?? Är drt något speciellt ni vill läsa om?? Hoppas att ni svarar.



Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards