Alanyaa

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Alanya Måneng - 26 augusti 2013 20:20

Heej igen!!

Sitter just nu i tv soffan och käkar glass , kollar på idol. Haha shit vad folk skämmer ut sig där

Av Alanya Måneng - 26 augusti 2013 20:03

Heej!!

Har precis tagit en varm och snabb dusch.
Och kollar på tv , snart så blir det att kolla på idol och dricka ett glas multivitamin.

Hur har er dag varit?? Berätta gärna!!
Så här har min dag varit, i en riktigt kort version.
Dagen började med atr jag vaknade och hade en näsa som rann jätte mycket, hade ont i halsen, jag frös och hade ont i huvudet.
Men jag gick ändå till skolan, tänkte att jag kunde försöka att gå i skolan , men det slutade med att jag gick hem efter två lektioner. (Hade bild och so)
När jag kom hem så drt första jag gjorde var att bytta om till mjukis kläder och gick och la mig.
Hade inte sovit så bra i natt så jag täbkte att jag kundr sova lite, men så klart så lyckades jag inte att somna, men jag vilade iallafall i em stund.
När mamma och pappa hade varit och hämtat min ena lille bror och dem hade kommit hem , så gjorde jag lite varm choklad till mig och han.
När jag hade gjort det så satte jag mig och kolla på tv tills jag skulle äta middag.
Efter middagen så kolla jag på tv igen.
Kollade på tv i typ 1 h och 30 minuter , sem gick jag och duscha.
Ja det var min dag , och ni vet ju vad jag gör nu , kollar på idol.

Det har blivit väldigt mycket tv tittande.

:(

Av Alanya Måneng - 26 augusti 2013 15:01

Heej!!

Har precis gjort varm choklad till mig och min lille bror.
Just nu så kollar jag på tv.

Og (ogge, oscar molander) i the fooo hans mormor/farmor har gått bort ^

Av Alanya Måneng - 26 augusti 2013 12:10

Hej!!

Gick ju till skolan i morse , men det blev atg gå hem igen.
Mår inte bra,, fryser som *** , har ont i halsen , näsan rinner sjukt mycket och så har jag ont i huvudet.

Men jag klarade iaf 2 lektioner idag , bild och so.

men ska kanske göra lite varm choklad och gå och kolla på film, för det verkar som jag inte kommer att somna, är trött , men så klart kan jag inte sova.
Har typ inte sovit något inatt.

Men bloggas kanske mer sen!

Av Alanya Måneng - 26 augusti 2013 07:08

God morgon!!

Idag är det skolan igen, är inte alls taggad.
Näsan bara rinner och jag har ont i halsen, och har typ inte sovit något inatt.. är trött.

Men ska gör mig i ordning nu.
Bloggas mer sen!!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards