Alanyaa

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Alanya Måneng - 19 augusti 2013 20:01

Nu blir det att kolla på idol. och dricka varm choklad.

Asså äntligen så börjar idol igen,, det såå mycket bättre än x factor (elr vad det hette)

Av Alanya Måneng - 19 augusti 2013 19:09

Hej!!

Om cirka 50 minuter så blir det att kolla på idol.
Men vad jag ska göra tills dess , vet jag inte, kanske göra lite varm choklad.

Det var en som skrev till mig på kik och fråga om jag inte kunnde vissa/skriva vad jag har i min väska , jo klar jag kan göra det.

VAD JAG HAR I MIN VÄSKA:
?tuggummi
?hörlurar , 2 par
?mobil laddare
?smink (mascara, läppglans eyeliner mm)
?bindor ,ifall man skulle få lingon veckan när man är i skolan
?hårsnuddar och hårnålar
?parfym

sen har jag faktiskt inte mer i väskan ,, man brukar ju ha pengar elr plånbok i väskan , men det har inte jag ,,

är det något ni undrar elr ja vill att jag ska skriva om , så är det bara att skriva till mig,, svarar oftast på kik (Aalanyaaa)

Av Alanya Måneng - 19 augusti 2013 18:00

HEEJ!!


För bara några månader, cirka 4 månader sen så visste typ ingen vem the fooo var och nu 4 månader senare så har dem blivit rätt stora här i sverige,, men inte bara i sverige utan i andra länder också.

Jag kan verkligen säga att jag är en stolt foooer,, dem är riktigt gryma på det dem gör och man ser att dem verkligen älskar det dem gör.

Stör mig seriöst sjukt mycket på folk som säger att dem inte kan sjung, kan inte sjung?? seriöst , därför dem var förband till justin bieber,, så jo dem kan ju visst det sjunga.

De har gett så otroligt mycket kärlek till sina fans och vi foooers ger tillbaka.

Jag tror alla foooers är sjukt stolt över dom.


EN GÅNG FOOOER ALLTID EN FOOOER!!





Av Alanya Måneng - 19 augusti 2013 15:49

Heej!!
Har precis gjort lite slarviga collage av sommarlovet,, så dem kommer att komma upp senare i dag.
Jag gjorde dem på mobilen , så ja som sagt dem blev rätt slarvigt gjorda, men dem får duga.
Hur har er dag varit??

Ikväll så blir det att packa skolväskan och välja kläder, brukar inte att välja kläder dagen innan, men tänkte göra det , så behöver jag inte testa halva garderoben imorgon.

545

Av Alanya Måneng - 19 augusti 2013 13:09

HEJ!!

Ja som sagt så är jag och mina 2 små syskon hemma själv,, och det går faktiskt förvånansvärt bra,, såhär bra brukar det inte att gå , men visst dem har ju bråkat lite, men inte så mycket som dem brukar.

Skrev ju i förra inlägget att jag skulle testa lite kläder,, just nu så har jag ett par vita byxor på mig, som jag gillar men jag trivs inte i dem, men jag vill så gärna använda dem ändå,, så idag så tänker jag vänja mig vid dem., så det kanske blir vita byxor i morgon , vem vet!?.


Sitter just nu och lyssnar på the fooo, som jag typ ha gjort hela dagen. Men har ni något låt förslag?

Vet ni vad?? Jag fick 545 gillningar på en bild på instagram, hur gick det till?? brukar aldrig få så många.



Här är ett tips på hur du lätt få lockar elr ja vågit hår, du flätar bara håret i 3 flätor och sen så plattar du flätan.


Av Alanya Måneng - 19 augusti 2013 11:53

Heej!!
Vad är det som händer?? Igår slog vi rekord med sidvisningar och unika besökare och idag så är det typ ingen som läser.

Just det dem flesta har redan börjst skolan, så det kan ju vara därför.
Nen har precis duschat och jag ska nog testa lite olika kombinationer på kläder , nu inför skolan.

Ska just nu vara hemma själv med mina små syskon , undra hur det kommer att gå,, nä men det kommer säkert att gå bra,, så länge mina syskon är på vars ett ställe i huset.

Av Alanya Måneng - 19 augusti 2013 11:03

Nu är det såhär , om ni inte tycker att the fooo är bra då behöver ni inte säga/kommentera det.
Ja ni får tycka vad ni vill, men ni kan ju hålla det för er själva istället och sen så tycker ni att det är konstigt att folka blir arg.
Om ni inte tål att folk svara säg/kommentera inte då.

Jag tycker att the fooo är bra och jag lägger ut bilder på dem på instagram , om du stör dig på att jag gör det , sluta följa mig på instagram då.
Jag bryr mig inte om folk slutar följa mig,, hällre det än att folk ska kommentera taskiga saker på bilderna.
För sista gången det är min instagram så jag lägger ut vad jag vill.

Och det är lika dant med justin bieber jag lägger ut bilder på han , sluta följa mig om du stör dig på det.

The fooo kan inte sjunga?? Haha, nä bara därför dem var för band till justin bieber, så jo dem kan visst det sjunga.
På bara 4 månader så har dem blivit så kända som dem är , det är grymt gjort av dem.

Jag kommer alltid att vara en foooer oavsett om folk stör sig på det elr inte.

EN GÅNG FOOOER ALLTID EN FOOOER

Än en gång det är lika dant med justin bieber.

EN GÅNG BELIEBER ALLTID EN BELIEBER

Jag tycker att alla ni som har instagram borde lägga ut den bilden och tagga #oggeÄrVälkommen ^^

Av Alanya Måneng - 19 augusti 2013 10:01

Jag är inte alls morgon tröt , nä inte alls.
Men så klart kan inte sova mer,, men jag ska nog ta sats och gå ur sänge och gå och sätta igpng the fooo. Vad tycker ni om det, visst är det en bra idé!? Det tycker iallafall jag att det är.
Man får inte nog av dem, kan lyssna på dem hela dagen utan att tröttna.

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards