Alanyaa

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2013

60 ärliga frågor om dig själv

Av Alanya Måneng - 31 augusti 2013 19:51

60 ärliga frågor om dig själv


1. Vad är ditt mellan-namn? Marlene och Caroline

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag gillar mitt förnamn

3. Är du i ett förhållande nu? neh

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans?

5. Vem var du tillsammans med sist? mitt ex

6. Får man fråga varför det tog slut? Nej

7. Har du haft ett seriöst förhållande?

8. Vem vet mest om dig? Jag

9. Vad gör du på fredagskvällar? olika

10. Bästa filmen du någonsin har sett? never say never

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? eh nä

12. Har du någonsin varit full? nä

13. Har du testat droger? nä

14. Röker du? nä

15. Snusar du? nä

16. Saknar du någon just nu? Ja

17. Hur mår du idag? jag mår rätt bra

18. Hur många tabletter tar du dagligen? inga

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? ehm vet inte

20. Bästa minnet från sommaren? 12 juli , då jag såg the fooo

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? kina (hong kong)

22. När var du där? i slutet på november och kom hem typ den 10 december 2012

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? ja

25. Om nej, vart kommer du ifrån?

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Svenska… tror jag?

27. Ser du fram emot någonting just nu? ja, till julafton

28. Sköter du skolan? jadå

29. Vad hade du för betyg förra terminen? de du

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? vet inte

31. Vilket ämne var det? jag vet inte ^

32. Har du fått ig på ett prov? Ja klart

33. Har du spelat/spelar du i ett band? nä

34. Anser du dig vara intelligent? ja klart ;)

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? ehm asså jag vet inte

36. Vilken va den värsta tiden då? 8:an

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? tror inte det

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nej

39. Har du haft sömnproblem? nja ja

40. Hur ofta gråter du? Ganska sällan

41. Vad gör du när du mår dåligt? lyssnar på musik

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Tomten

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nä

44. Vilken klass går du i nu? 9:an

45. Vilken skola? Macklean

46. Har du varit otrogen någon gång? nä

47. Har någon varit otrogen mot dig? nä

48. Är du stolt över dig själv? Ja

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? att jag är bäst

50. Vad får du ofta komplimanger för? att dem tycker att jag är bäst

51. Har du lätt att få folk att skratta? tror inte det

52. Cider elller öl? måste jag välja?

53. Har du några talanger? pff , klart jag har, jag är ju bäst

54. Vet du om någon är kär i dig? ja

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Jaa

56. Vad står det i ditt senaste sms? bra

57. Hur lång är du? 153 kanske?

58. Hur mycket väger du? de du

59. Vilken storlek har du på kläderna? Det varierar

60. Har du svarat ärligt? Ja klart att jag har


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alanya Måneng - 29 september 2014 16:01

  www.grattisgodis.se    

Av Alanya Måneng - 18 juli 2014 10:38

9892423188

Av Alanya Måneng - 15 februari 2014 23:48

HEEJ!! Ville bara säga till er som fortfarande är inne och läser den är bloggen , att jag är väldigt glad att ni gör det , men som ni säkert märker så använder jag inte den här bloggen. Så det skulle betyda väldigt mycket om ni börja läsa min nu vara...

Av Alanya Måneng - 26 december 2013 18:22

Vet ni vad jag gjorde för ett år sen?? Då satt jag vid datorn och var inne på den här sidan , bloggplatsen och startade en blogg. Så idag så har jag haft blogg i 1 år. Men som vi vet så har jag bytat till nattstad , men jaghar överfört exakt allting ...

Av Alanya Måneng - 5 oktober 2013 20:51


Alla mina favoriter i en och samma bild. The fooo , Justin Bieber , och Fabian Feyaerts. Har så klart fler favoriter men dessa är dem "verkligen bästa favoriter". ...

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards