Alanyaa

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Alanya Måneng - 1 september 2013 20:29

Bjuder på några bilder

Av Alanya Måneng - 1 september 2013 20:16

Hahaha , bilderna säger allt

Av Alanya Måneng - 1 september 2013 20:14

The fooo <3

Av Alanya Måneng - 1 september 2013 20:08

Felix sandman <3

[Bild]

Av Alanya Måneng - 1 september 2013 19:02

HEEJ!!

Åt middag för typ 2 timmar sen och efter det så har   jag hunnit med att göra en hel del, jag har läst , kollar twitter/facebook/instagram/vine , jag duschat bland annat. Och jag har precis ätit kladdkaka, jag bakade ju kladdkaka innan idag och den blev jätte god, fast det är något som är fel med den, den  smakar inte så som den brukar göra. Men det gör inget, det var lika gott ändå.

Nu så ska jag på ett avsnitt av the oc.

Innan idag så skulle jag bestämma vad jag ska ha på mig i morgon, men jag har fortfarande inte bestämt mig , men jag har iallafall bestämt vad jag ska ha på mig på skolfotot.


Men bloggas mer sen!!



Av Alanya Måneng - 1 september 2013 16:45

HEEJ!!

Shit vilken seg dag det är idag.

För nån timme sen så bakade jag en kladdkaka och jag har sett två avsnitt till av the oc, kan inte fatta att jag inte har sett den serien förut, denär såå bra, har ni inte sett the oc så borde ni verkligen göra det,, rekommenderar verkligen det.

Men vad har ni gjort idag??

Är hungrig, förhoppnings viss så är det mat snart.

Men har inte så mycket mer att skriva just nu, men bloggas mer sen!!


Bild från jag var i Turkiet sist , och jag var där 2011 tror jag ^




Bild från 7:an? (2 år gammal) ^





Av Alanya Måneng - 1 september 2013 13:44

Har precis sett klart ett avsnitt av the oc , och ska se ett till avsnitt nu.
Har precis börjat se den serien så jag är bara på säsong 1 och avsnitt 3.
ser ni den serien? Vad tycker ni om serien?

Av Alanya Måneng - 1 september 2013 12:44

Selena Gomez och Union J:s George Shelley ska på romantisk dejt!



Selena Gomez har enligt uppgift gått vidare från hennes på/av-förhållande med Justin Bieber, och nu är hon redo att dejta igen. Den 21-åriga sångerskan och Union J-stjärnan George Shelley, 20, ska gå på dejt nästa månad.

"Jag ska ringa Selena innan så det inte blir stelt när vi ses", sade George om den kommande dejten. "Min perfekta dejtkväll vore att vi går till stranden på kvällen. Vi skulle kunna göra en brasa", fortsatte han.

Selena och George kom i kontakt med varandra efter att hon skickat ett videomeddelande till honom där hon bad honom kontakta henne nästa gång hon var i London. George trodde inte ens att det var den riktiga Selena först: "Jag trodde det var en lookalike", sade han skrattandes.

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards