Alanyaa

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Alanya Måneng - 2 september 2013 20:05

Heej!!
För typ 30 minuter sen så kom mamma och pappa hem, direkt dem kom hem så bytta pappa om och drog och spela innebandy. Det har inte blivit så mycket att träffa pappa idag. Men men så är det ibland.
Har precis gjort varm choklad till mig och min äldsta lille bror.
Nu blir det att dricka varm chokla, läsa och se när vissa människor skämmer ut sig (jag ska alltså se idol)

Av Alanya Måneng - 2 september 2013 18:58

Heej!!
Att passa sina små syskon är faktiskt ovanligt chill, det har nog aldrig gått så här bra. Kollar just nu på the oc , älskar verkligen den serien. Men bloggas mer sen!!

Av Alanya Måneng - 2 september 2013 18:20

HEEJ!!

Idag var morgonen som vilken morgon som helst när jag ska till skolan.

Jag vaknade 7 , gjorde mig i ordning och åkte till skolan, elr ja jag åkte till skolan men jag gick inte till skolan där jag går , jag gick till skolan intill och lämnade min ena lille bror med mamma o pappa. Jag skulle inte till skolan för att jag skulle till doktorn. När vi hade lämnat han i skolan så åkte vi dirket till rydsgård, för att som sagt jag skulle till doktorn , jag skulle ta ett reuma-prov, jag tog en spruta i armvecket. För er som inte vet så hatar jag sprutor, då menar jag verkligen hatar sprutor, men det gick bra, fick tagit sprutan. Direkt efter så åkta jag till skolan, missade inte så mycket, missade bara läsningen och typ 20 minuter av bilden.

Idag ¨så har skolan inte varit såå jätte rolig, dem flesta verkar vara så deppiga, så dem är inte så roliga.

´Jag slutade halv 4 idag , gick direkt hem, har engelsk läxa tills imorgon, men jag gjorden den i fredags. När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket,, kollade på när mamma fixade middag , efter vi hade käkat så gick jag och satte mig och läste lite.

Passar just nu min små syskon, för mamma och pappa är på föräldrar möte, mina små syskon är faktiskt rätt lugna, båda två sitter vid vars en tv.

Ska nog se ett avsnitt av The Oc nu. Hur har er dag varit? Tell me.


Imorgon så ska vi ha idrott, vi ska ha klädsimm, kul eller inte.



Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards