Alanyaa

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Alanya Måneng - 19 september 2013 17:12

 


Gillar dessa fem skor så otroligt mycket.

Blir nog att in för skaffa ett par av dessa skorna i vinter.


Bilden längst upp till vänster (den skon med en liten brun klack) är från skopunkten  minns inte vad dem kostade.


Bilden sidan om (den längst upp till höger , med en svart lite längre klack) är också från skopunkten ,hade ett par såna skor föra vintern och dem är såå fina och dem värmer sjukt bra , rekommenderar verkligen dem, vet inet heller vad dem kostade.


Bilden längst ner till vänster ( den skon som på minner om skon som jag skrev om här óvan ^) dem är också från skopunkten , vet inte heller vad dem kostade.


Bilden i mitten, såå snygga!! Vill ha ett par såna , men vet inte om dem är så bra.

Det är nog inte heller min stil.

Ja men dem är också från skopunkten, och dem kostade 199 kr tror jag det var.


Sista bilden, bilden längst ner till höger , är från din sko, vet faktiskt inte heller vad dem kostade.


Om vi tyckte att några av dessa skorna var snygga, så kan ni bara gå in på http://www.putfeetfirst.com/se/skopunkten och kolla mer på dem som är där ifrån.


Ni kan även gå in på http://www.putfeetfirst.com/se/dinsko och kolla på skon som var där ifrån.


Kommentera gärna vad ni tyckte om skorna, eller kom gärna med andra sko förslag.



Av Alanya Måneng - 19 september 2013 16:11




Biljetterna är tyvärr slut , men det gör ju inget , ni får sitta hemma framför tv:en och kolla på det , det ska iallafall jag göra.

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards