Alanyaa

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Alanya Måneng - 12 september 2013 21:03

I tidningen julia , så finns det en "intervju" , så jag tänkte att lägga "ut intervjun" här, eller ja det är :


Tidningen julia skriver så här:

The Fooo svarar på era frågor!


För ett tag sedan bad vi er ställa era frågor till det hyperpopulära pojkbandet The Fooo, och nu har svaren äntligen kommit. Eftersom killarna i bandet är väldigt upptagna just nu med både karriär och skola är det svårt att få tag på dem, men vi lyckades knipa några viktiga fakta! Och viktigast av allt, vi har nu fått bekräftat att de är singlar - allihopa


Vad är ert favoritgodis?
Oscar E: Lakrits.
Felix: Choklad.
Ogge: Sockrigt!
Omar: Surt


När kommer era låtar på Spotify? 
De kom 16 augusti!


Vad tycker ni om era Foooers? Beskriv dem!
Dom betyder allt för oss. Vi är som en familj, alla är välkomna och tillsammans kämpar vi uppåt! Vi älskar er.  


Vad är era favoritsporter?
Parkour, fotboll, basket m.m ;)


Vem tar längst tid på sig att fixa sig på morgonen?
Ogge, Oscar och Omar på grund av HÅRET...


Vad har ni för bakgrundsbild på datorn?
Swag, inspiration och minnesbilder!


Vad är det läskigaste ni varit med om?
Jagat en rånare som stal från oss. Together we can do anything!


Hur skulle en perfekt dejt se ut?
Spelar ingen roll hur den ser ut, bara man får vara med sin kärlek.


Vilka av er har flickvän?
Ingen av oss, så kör på! ;)  


Hur får man chansen att dejta er? Ni säger ju att ni skulle kunna dejta ett fan… 
Var dig själv och gilla att ha kul!  


The Fooo!








Av Alanya Måneng - 12 september 2013 20:54

HEEJJ!!

Alltså jag vet inte vad jag ska skriva om , när man frågar er så svara ni inte , men om ni inte svarar så kan ni inte klagga sen.

Så nu har ni er chans att vara med och bestämma vad jag ska skriva om.


Men iallafall har inte gjort så mycket , har redigerat lite bilder , kommer några bilder sen längre ner i inlägget.

Har pluggat engelska, räknat lite matematik och so har jag läst några sidor i so.

Har mest varit en riktigt seg dag  , har gjort varm choklad.. förvånade?? haha inte så speciellt förvånade är ni nog inte.

Men jag har inget att skriva.

Har verkligen ingen anning vad jag ska skriva om.


Så ni får verkligen gärna kommentera vad ni vill läsa om.


 


 


När jag skulle lägga upp bilder , så gick det inte , så det fick bli två bilder jag redan har lagt upp i ett annat inlägg för några dagar sen , men hoppas att det inte gör något..


 


Hahah som mitt hår ser ut på den bilden ^, haha trollhår , tror jag dör.

Av Alanya Måneng - 12 september 2013 17:54

Biebers pappa opererades – då flög stjärnan hem!!




Justin Biebers pappa genomgick en knäoperation.

Då flög popstjärnan hem till Kanada för att vara nära sin pappa.

– Vilken fantastisk pojke. Kärlek, twittrar Jeremy Bieber.



Han är en god son, popstjärnan Justin Bieber, 19.


I alla fall om man ska tro hans pappa.


När Jeremy Bieber låg inne på sjukhus för en knäoperation var inte sonen sen att agera. Justin flög direkt hem till Kanada för att vara nära sin pappa.


Efteråt tackade Jeremy Bieber sin son på Twitter:


– Min pojke Justin Bieber flög hela vägen hem för att vara med mig under min operation. Vilken fantastisk pojke. Kärlek, skriver han.



Av Alanya Måneng - 12 september 2013 16:09

HEEJ!!

Kom hem för ungeför 30 minuter sen.

Idag så var skolan helt okej , men jag undrar verkligen vad det är med alla , dem verkar vara så otroligt deppiga/sura och när man frågar dem vad det så säger dem alltid att det inte är något , och så undrar dem arför man frågar , och när man svara dem så tål dem inte svaret.

Dem flesta verkar vara på ett väldigt känsligt humör just nu, men det går väl förhoppningsvis över snart.

Sitter just nu vid datorn och lyssnar på musik  , ska snart redigera några bilder , ska gör ett kort till Gerd (farfar´s fru) , vi ska fira henne imorgon.

Måste öven plugga lite , men det är inte så bråttom att göra det , har pluggat rätt så mycket idag i skolan.


Men hur har er dag varit?


Tycker ni att jag ska ha fler bilder eller ska jag ha mindre bilder i mina inlägg?? (vet att jag inte har bilder med i alla inlägg).


Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards