Alanyaa

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Alanya Måneng - 11 september 2013 20:45

HEEJJ!!

NI vet ju redan hur mon morgon var , om inte kolla inlägget jag skrev i morrse.

Skolan var som vanligt , eller ja nästan, slapp ju första lektionen , men iallafall när jag började skolan idag , halv 11 så hade vi språk, var inte alls kul , men ja det är bara att gilla läget , allt kan ju inte vara kul.

Men det var ändå en chill lektion.

Efter vi hade haft språk så hade vi elevensval eller ja det står det på schemat , men det är en metnors (?!) tis , idag så gick vi igenom lite saker vi skulle ha koll på och lite annat , vi satt mest på våra platser och lyssnade på lärarna.

När lektionen var slut så hade vi lunch , var väl någon lunna rätt helt okej luch idag , vi fick tomat soppa.

E¤fter lunchen så hade vi no , no i 90 minuter , jag trodde att den lektionen skulle bli dryg , men det var faktiskt en rät rolig lektion , och tiden gick rätt snabbt , idag på no:n så gjorde vi tre olika laborationer och så gick vi igenom dem. '

Sen så slutade vi , slutade 20 över 3 idag.

När jag kom hem så gjorde jag inget speciellt , slängde mig i sängen och läste en frida tidning och lyssnade på musik.

Jag har även sett två ansnitt av the oc , har börjat på¨säsong två nu.

Har faktiskt inte gjort så mycket , har duschat , pluggat lite engelska ord , och just nu så kollar jag på idol och dricker varm choklad.


Behöver verkligen er hjälp , vad vill ni läsa om?? Är det något speciellt??



Av Alanya Måneng - 11 september 2013 20:43

Ny musik och film från Justin Bieber!!





Julen kommer tidigt i år för alla Beliebers.

Nu ska artisten släppa ny musik och en film innan jul.

 

Sommaren har varit hektisk för Justin Bieber. Popstjärnan har varit på en världsturné, anklagats för drogmissbruk och kissat i en städhink .

Nu är han aktuell med nya låtar som kommer släppas i oktober. Det skriver Justin Biebers manager Scooter Braun på Twitter. Fansen kan också se fram emot en ny film, ”Believe” lagom till jul, skriver Perezhilton.com.

I filmen får fansen följa med bakom kulisserna under Justins senaste turne . Filmen blir en uppföljare till ”Never say never” från 2011 som följde artisten under turnén med samma namn.

Av Alanya Måneng - 11 september 2013 20:41

Bekräftat: Justin Bieber släpper film och ny musik innan jul!!



Under senare tid har Justin Bieber uppmärksammats mer av hans skandaler och livsstil, än för hans musik. Nu har stjärnan bestämt sig för att byta inriktning, och avslöjar att han släpper ny musik och en film innan julafton i år!

Hans manager, Scooter Braun, bekräftade nyheten på Twitter och avslöjar att det kan komma en ny låt från Justin redan om en månad.

Av Alanya Måneng - 11 september 2013 07:42

Heej!! God morgon!!
Sitter just nu i bilen och ska till tandläkaren i ystad , blä!!
Idag så börjar knte skolan förens halv 11 nice , men inte lika kul att jag var tvungen att gå upp klockan 7 , men men det är bara att gilla läget.
Men jag kommer iallafall att ha piggnat till tills skolan börjar.
Idag så är det mest chill lektioner , b-c (språk) , b-c är svenska/engelska och så har vi elevensval och sista lektionen vi har är no , no:n är den enda dryga lektionen , vi har det i 90 minuter idag.

men bloggas mer sen!!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards