Alanyaa

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Alanya Måneng - 22 september 2013 19:41

Jag behöver verkligen er hjälp!!
Denna månaden så har jag märkt att statistiken har sängts , inte lite i heller , så det jag behöver hjälp med är: hur ska jag få upp statistiken igen?? Vad ska jag skriva om, som gör så att ni vill fortsätta läsa min blogg??
Ja måste bara säga en sak ni är väldigt bra att klaga , men när man frågar er vad ni vill att jag ska skriva om så svarar ni inte. Snälla säg istället vad det är ni vill läsa om , så ska jag fixa det.

Av Alanya Måneng - 22 september 2013 18:31


Ja som ni ser så står det på bilden vem det är som har gjort den , så kolla gärna in den bloggen.

en bild som visar en sak killarna gjort varenda månad från April - då JB konserten va till nu!



Av Alanya Måneng - 22 september 2013 15:40

Hittade en snygg tubhalsduk på h&m , för 80 kr , finns även i vit, grå , rosa/lila.


Jag brukar inte gilla mössor , men dena mössan gillade jag , finns på h&m , kostar också bara 80 kr.


tumvantar är något jag verkligen gillar , dessa tumvantarna är bara så söta , kostar bara också 80 kr., finns i svarta också , men jag tyckte inte dem var lika snygga.


Längtar såååå mycket till vinter.


Av Alanya Måneng - 22 september 2013 15:26

Så fin ,men den är inte lika fin på bild, finns på h&m på barnavdelningen (mobba inte, haha) den kostar 399kr.


 Love it, också på h&m på barnavdelninen , haha , kostar 349 , gillar verkligen färgen.


Jackie lt down jacketÄlskar den , helt kär, finns även i svart, rosa, brun. Finns på cubus och kostar 399kr. (barn avdelningen)


Hittade inte så många jackor som jag tyckte var snygga, men ja jag hittade tre stycken som jag tycker är snygga. Men jag behöver nog ingen ny vinterjacka tyvärr.

Av Alanya Måneng - 22 september 2013 15:07

 Såå snygga , hade såna förra vintern och jag älskade dem , finns på skopunkten och kostar 249kr.


 Ungeför likadana , eller ja dem påminner om dem här ovan ^, även dem finns på skopunkten och kostar 299kr.


 Den här modelen av sko, är såå snygga , man kan verkligen ha dem till allt , dem finns också ¨på skopunkten och kostar 349kr.


 I love it , dem är såååå SNYGGA!! , ni kan säkert gissa var dem finnas , haha , dem finns på skopunkten och kostar 399kr. Dem är också snygga i bruna.


 WOW!! , I like it ,, finns som dem andra också på skopunkten och även dem kostar 399kr.


    Denna snygga skor finns på din sko och dem kostar 299kr.


  Dessa finns också på din sko och dessa kostar också 299kr.


Det märks nog vad det är för tuyp av skor jag gillar, eller har jag fel?? Och det märks nog att jag längtar till vinter , vintern är såå mysig, det enda jag inte gillar med vintern är när snön smällter. Den flesta av skorna har jag redan lagt ut här på bloggen för några dagar sen , men jag hittatde några fler , och nu så fick ni ju även veta vad dem kostar. Ska kolla vidare och se om jag hittar några fler. men bloggas mer sen!!


Av Alanya Måneng - 22 september 2013 14:46

HEEJJ!!

Idag så vaknade jag först 7 men jag lyckades att somna om ,så jag sov till 11.

Käkade frukost, och bara tog dte lugnt, när vi hade käkat så åkte mamma och pappa och hämtade våra hundar. När dem kom hem igen så åkte mamma , pappa och neotin och kollade på någon hopptävling ,neotin gillar tydligen verkligen hästar.

Har inte gjort så mycket, suttit vid datorn , lyssnat på musik och så har jag gjort varm choklad.


Jag och min ena lille bror,Gabriel, vill ha månadspeng. Är det någon av er som har det?? Vad måste ni göra och ungeför hur mycket får  ni??


Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards