Alanyaa

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Alanya Måneng - 1 september 2013 12:40

Justin Bieber kan inte vänta på att skaffa barn och "en vacker fru"!



Justin Bieber må vara en av Hollywoods nya badboys, men trots att han spenderar mesta delen av sin tid i studion, med vänner eller på klubbar, kan han knappt vänta på att bli pappa. "Jag längtar så efter att ha en vacker fru och små barn som springer runt", sade han till In Touch Weekly.

"Men de sakerna ligger i Guds händer, inte mina", fortsatte han och syftade på att det händer när det händer. Han sade också att hans mamma lärt honom hur man handskas med damerna. "Min mamma lärde mig hur man behandlar en kvinna rätt. Alla förtjänar att känna sig som den mest speciella personen i världen".

Av Alanya Måneng - 1 september 2013 11:49

Heej!!
Idag så är vädret sådär , det kommer lite regn imellan åt.
Idag så är det söndag, 1 september och jag vaknade tidigt , typ 8.
Jag var vaken i cirka 2 timmar själv innan någon annan i familjen gick upp.
Medans jag vänta på att dem andra skulle gå upp så kollade jag min mobil, kollade det vanliga Facebook, Twitter , instagram , vine och bloggen.
Jag lyssnade även på musik.
Typ 10 så gick mamma upp och en stund senare så gick mina 2 små syskon också upp.
Än så länge har jag inte gjort så myket, har käkat frukost, suttit vid datorn en stund.
Jag har precis gjort varm choklad till mig.
Vad jag ska göra idag vet jag inte, blir nog en mest chill dag.
Vad ska ni göra idag??

Tycker att ni alla borde lyssna på denna covern, den är såå otroligt bra

https://www.youtube.com/watch?v=Q0EsHU-jLLw&feature=youtube_gdata_player

jag delade denna covern på twitter (andreas palm är det som har gjort covern) och andreas ft och rt min tweet.
Det gjorde min dag.

Av Alanya Måneng - 1 september 2013 10:16

Heej!!
Ny månad, 1 september.
Målet med denna månaden är att slå nya rekord med bloggen, tror ni att vi kan slå nytt rekord med unika besökare per dag?
Det tror jag att vi kan.
Vaknade rätt tidigt idag, typ 8 och har leggat vaken i min säg i 2 timmar, mamma har precis gått upp.
Vad som händer idag vet jag inte.
Men ska nog gå och göra varm choklad och äta frukost.
Men bloggas mer sen.

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards