Alanyaa

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Alanya Måneng - 10 september 2013 20:05

Har precis gjort varm choklad och sitter just nu framför tv:en och kollar på idol.
Det regnar lite där ute , älskar det , det är så mysigt.
Gillar verkligen hösten.

men har inte så mycket mer att skriva nu.

Av Alanya Måneng - 10 september 2013 19:42

Heej!!
Jag är verkligen ledsen för att jag inte har skrivit något idag , men jag har tänkt flera gånger att jag måste blogga , men det har bara inte blivit att jag har fått gjort det.
Morgonen var som vanligt , ja ni vet hur den brukar vara , men för er som inte vet så skriver jag ändå om morgonen.
Jag vaknade 7 och gjorde mig i ordning , idag så var jag faktiskt lite stressad , jag hade bestämt mig för vilken tröja jag skulle ha , men så klart så hittar jag inte den , så jag tömde hela min garderob och ja slängde ut alla kläder på golvet , så det var verkligen helt kaos i rummet.
Men tillslut så hittade jag tröjan , och när jag hade gjort mig i ordning så drog jag till skolan.
Skolan idag var väl inte så rolig , folk verkar vara deppiga och det hade dem verkat vara det dem senaste veckorn.
Har inte hänt något speciellt idag i skolan.
Just det blev lite sur på min engelsk lärare idag , i fredags så sa hon att vi hade 10 ord till läxa tills nu på fredag och så idag så säger hon att vi ska ha 18 ord i läxa , seriöst 18 ord?? Jag som inte ens klarar 10 ord , det kommer verkligen inte att gå bra för mig.
När jag kom hem så såg jag ett avsnitt av the oc . Har sett klart första säsongen nu , bara tre säsonger kvar.
Och så har jag städat mitt rum lite, var tvungen att göra det , pappa var inte så glad på mig efter att han hade sett hur mitt rum såg ut.
Sitter just nu och ser på tv , det är absolut inget bra på tv just nu.
Och för typ en timme sen så var jag pch duscha.
Ska snart göra varm choklad och kolla på idol.

hur har er kväll varit??
hänt något kul idag??

Imorgon så slipper vi vår första lektion , vi slipper idrotten.
Så vi får lite sovmorgon , vi börjar halv 11 , nice.
Men jag får tyvärr ingen sovmorgon för att jag ska vara i ystad 10 över 8 , ska till tandläkaren :/ , men det är bara att gilla läget.

men bloggas mer sen!!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards