Alanyaa

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Alanya Måneng - 21 september 2013 15:57

http://admin.bloggplatsen.sehttp://data.bloggplatsen.se/bild/filnamn-06021b838933e148c5b9aa159479e86f523da62ab5e8b.jpg/version-3732e7774a22baadd52cb71519c87b15/  

 

 



 


 


jag lyckades att lägga upp bilder   

Av Alanya Måneng - 21 september 2013 15:40

HEJ!!

Idag så vaknade jag riktigt tidigt , vaknade redan lite över 7 , försökte somna om men det gick inte så bra så jag satte mig och gjorde lite svenska. När jag skulle käka frukost så gjorde jag lite varm choklad, mamma och pappa stack till malmö lite i 11 , så jag fick vara hemma själv med min yngsta lille bror en stund, det var inte så jobbigt, an lekte i sitt rum och jag satt vid datorn och ren skrev hela svenska uppgiften.

För typ lite mindre än två timmar sen så var jag och duscha ,käkat lunch , fönat håret. Och just nu så sitter jag vid datorn och lyssnar på musik. Ikväll så blir det att åka till några kompisar till familjen, ska väl bli trevligt. Har inte så mycket att skriva. Är dte någon som kan förklara hur man ´lägger upp bild när man bloggar från datorn, jag kan inte lägga upp bild om jag bloggar från datorn.

Men ja , får väl skriva till dem här på bloggplatsen och fråga vad det är som är fel.

Men hur har er dag varit?

Bloggas mer sen!!

Av Alanya Måneng - 21 september 2013 13:09

Det blir inte att skaffa en ny blogg , jag tyckte att blogg.se och nattstad.se verksr vara svåra att fatta.
Den enda anledningen till varför jag tänkte bytta sida var för att jag kan inte lägga ut bild om jag bloggar från datorn , annars så är jag jätte nöjd med bloggplatsen.
Så ni får stå ut med mig ett tag till ;) haha det gör väl inget??
Men har tyvärr inte tid att skriva mer nu , har en svenska uppgift som jag måste bli klar med.
Men bloggas mer sen!!

Av Alanya Måneng - 21 september 2013 09:25

Heej!!
Nu är det såhär att jag dka bytta till nattstad.
Så detta blir antagligen mitt sista inlägg här , men jag hoppas att ni kommer fortsätta läda min blogg fast att jag skriver från nattstad.
Är så otroligt tacksam för tiden jag har bloggat här , ni läsare är bäst.
Jag hoppas också att ni har gillat att läsa min blogg.
Jag kännde nu att det var dags att prova något nytt, men jag kommer antagligen inte att ta bort denna bloggen , jag kommer nog att ha kvar den ifall om jag inte skulle gilla nattstad.

Men jag har en fråga , kan man inte typ"föra" över bloggen till nattstad?? Så man slipper att göra om allt. Tacksam för svar.

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards