Alanyaa

Alla inlägg under september 2013

Av Alanya Måneng - 5 september 2013 20:33

Målade mina naglar vita , så fint nu i höst , fast det är ju så fint året runt.
Vit är en så bra färg , det passar till allt. Och det älskar jag.

Inte så jätte fina bilder, men dem får duga.

Av Alanya Måneng - 5 september 2013 18:22

Heej!!
Idag så var morgonen som vanligt , hände imget speciellt , gick upp vid 7 , gjorde mig i ordning och drog till skolan.
Skolan var inget speciellt, fattar inte vad det är med alla, denna veckan har inte varit så rolig, dem flesta verkar vara deppiga , inte alls kul, så kommer jag där och är helt.. ja jag vet inte vad, är iallafall inte deppig, fast det är ändå bra att dem är deppiga , då är det sjukt kul att reta upp dem , när dem blir "arga" det är så kul när dem blir det , man kan inte ta dem seriöst. Haha.
När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, slutade halv 4.
Jag gick typ direkt in i mitt rum och satte mig och plugga lite.
Har käkat middag.Och så har jag plockat undan lite på rummet.
Har skol fotografering imorgon, det ska bli såå kul eller inte.
Bestämde redan i lördagas vad jag ska ha på mig i morgon, ska ha vita byxor och en grön tröja.
Det enda jag gillar med skol fotografering är att ta klassfotot , gillar inte alls att ta eget foto, ni fattar väl vad jag menar med eget foto? , om inte så menar jag , jag gillar inte när vi ska en och en foto. Ja ni fattat säkert vad jag menar.
Har precis målat naglarna , ska måla ett lager till sen , och ska snart ta mig en dusch.
HUR HAR ER DAG VARIT?? TELL ME..

Här får ni en bild på felix sandman i the fooo , bilden är tagen av mig den 12 juli i malmö.

..

Av Alanya Måneng - 4 september 2013 20:04

Av Alanya Måneng - 4 september 2013 20:03

Heej!!
Har precis gjort varm choklad.
Nu blir det att dricka varm choklad , se på idol och plugga lite so.
hur ser er kväll ut??

Av Alanya Måneng - 4 september 2013 19:40

Heej!!
Sitter just nu och kollar på tv.
Har precis duschat, och som sagt sitter och kollar på tv, väntar på att idol ska börja.

Felix sandman (the fooo) började följa mig på twitter idag och så svarade han mig idag. Det gjorde verkligen min dag, började nästan gråta så glad jag blev.

Av Alanya Måneng - 4 september 2013 18:50

Heej!! God kväll!!
Idag så var morgonen som vanligt. Gjorde mig i ordning och drog till skolan. Hade idrott som första lektion idag, hade badidrott, sista badidrotten för den här terminen. Gillar inte alls badidrott men jag var med.
Har mest varit en chill skoldag , slutade 10 över 2 idag.
Alla verkade vara sjukt deppiga idag också, eller ja kanske inte alla men dem flesta.
När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, har gjort so läxa, har prov på måndag, har prov på första världskriget , vi har fått frågorna som kommer på provet, men vi får leta efter svaren i boken/internet själva, så sjukt drygt, imed att det bara är 4 frågor så måste man skriva sjult mycket på varje fråga för att få bra betyg.
Ja har inte gjort så mycket, kollar just nu på tv.

Av Alanya Måneng - 4 september 2013 15:04

Liam Paynes vän akut till sjukhus efter explosion i hans lyxvåning!!




 
I går utbröt en stor brand på 20-åriga One Direction-stjärnan Liam Paynes balkong efter en explosion. "Hans vän gick för att fylla på gasen till en värmelampa när något gick snett och hela balkongen hamnade i lågor", berättar ett ögonvittne för Daily Mirror.

Liam ska enligt uppgift må bra trots omständigheterna, men hans vän klarade sig mindre bra. Liam hoppade in i ambulansen med honom och följde med honom till sjukhuset. Vännen ska ha lagts in på sjukhuset med brännskador som täcker 20 procent av hans händer och ansikte. Även två andra personer skadades lindrigt i olyckan.
Av Alanya Måneng - 4 september 2013 15:01

Justin Bieber i slagsmål med fan på nattklubb i Toronto!!




 
Justin Bieber hamnade i bråk med en kille som ville ta en bild med honom på en nattklubb i Toronto i helgen. Popstjärnan, som festade på stället runt klockan tre på natten, tacklades av killen när han nekades ett foto.

Biebers säkerhetsvakter gick genast emellan och tryckte ned killen mot marken. Han blev utkastad från klubben, men polisen blev aldrig inblandad i händelsen. Justin ska ha tappat en guldkedja i tumultet, som var värd över 280 000 svenska kronor.

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards