Alanyaa

Direktlänk till inlägg 26 september 2013

Vad säger din favoritfärg om dig som person??

Av Alanya Måneng - 26 september 2013 16:45

Vad säger din favoritfärg om dig som person??


Orange: Om orange är din favoritfärg är det hettans, eldens och skördarnas färg du fastnat för. Det innebär att du förmodligen fungerar bra i sällskap med andra. Du tenderar att vara social och hatar att vara ensam. Om du känner dig nedstämd kan en gnutta orange lätta upp dagen och få dig på bättre humör.

Gult: Det här är de kreativa och konstnärliga personernas färg. Om gult är din favoritfärg så har du en glad
personlighet och du tenderar att vara intellektuell, idealistisk och påhittig.

Grönt: Det här är färgen som påminner oss om fräschhet, säkerthet, avundsjuka och kamouflage. Om grönt är favoriten är du en tillgiven och pålitlig vän som tenderar att vara uppriktig och som tänker på moral. Du är en person som bryr dig mycket om ditt rykte och när du påbörjar något, ser du till att avsluta det.

Rött: Den dynamiska röda färgen är kärlekens, modets, ilskans och glädjens färg. Om du föredrar rött är du impulsiv, möjligen atletisk, sexig och har en benägenhet att svänga i humöret. Du har bestämt dig för att leva livet fullt ut.


Blått: Det här är lugnet och fredens färg och står även för kunglighet. Om blått är din favoritfärg är du kapabel, känslig och en fantastisk vän. Du är noga med hur du klär dig och mycket fokuserad när du arbetar med något.


Lila: Färgen lila, som står för lyx och det sensuella, hjälper till att släppa loss kreativiteten. Om lila är din favorit, kan det hända att du upplever att din starka, känsliga och observanta personlighet gör dig till en ganska unik person.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alanya Måneng - 29 september 2014 16:01

  www.grattisgodis.se    

Av Alanya Måneng - 18 juli 2014 10:38

9892423188

Av Alanya Måneng - 15 februari 2014 23:48

HEEJ!! Ville bara säga till er som fortfarande är inne och läser den är bloggen , att jag är väldigt glad att ni gör det , men som ni säkert märker så använder jag inte den här bloggen. Så det skulle betyda väldigt mycket om ni börja läsa min nu vara...

Av Alanya Måneng - 26 december 2013 18:22

Vet ni vad jag gjorde för ett år sen?? Då satt jag vid datorn och var inne på den här sidan , bloggplatsen och startade en blogg. Så idag så har jag haft blogg i 1 år. Men som vi vet så har jag bytat till nattstad , men jaghar överfört exakt allting ...

Av Alanya Måneng - 5 oktober 2013 20:51


Alla mina favoriter i en och samma bild. The fooo , Justin Bieber , och Fabian Feyaerts. Har så klart fler favoriter men dessa är dem "verkligen bästa favoriter". ...

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards