Alanyaa

Direktlänk till inlägg 15 mars 2013

Justins egna ord om ryktena

Av Alanya Måneng - 15 mars 2013 15:31

Justins egna ord om ryktena

Nu använder Justin Instagram för att berätta sin version.

Det har cirkulerat många rykten kring Justin Bieber de senaste veckorna, och han har varit omskriven i medierna otaliga gånger i samband med hans turnéstopp i London. Först fick han kritik för att ha gått på scen för sent och låtit fansen vänta, sedan var det att han hade firat sin födelsedag på en nattklubb med minderåriga, och sedan kollapsade han under en konsert och fick gå av scenen. Inte minst blev det rabalder när Justin freakade ur och skällde ut en paparazzifotograf som blev för närgången.

Ryktena säger bland annat att Justin är väldigt deppig och att hans påstådda drogproblem skulle göra att han måste in på rehab. Men så igår (torsdag) tog Justin till Instagram för att förklara sig med sina egna ord.


Så här skrev han:


"Alla i mitt team har sagt till mig: 'se till att pressen är nöjda', men jag är trött på alla oräkneliga lögner som cirkulerar i pressen just nu. Det står att jag ska på rehab och att min familj är besviken på mig. Min familj är superstolt över mig, och inget av detta är sagt av dem, mina morföräldrar vet inte ens hur de skulle kontakta pressen så det är en lögn. Och kom igen, rehab? Om någon tror att jag behöver rehab så är det de som är dumma i huvudet, lol. Jag är 19 år och har gjort 5 toppalbum. 19 år och jag har sett hela världen, 19 år och har uppnått mer än jag någonsin hade kunnat drömma om. Jag är 19 år och det är antagligen skrämmande för många att inse att detta bara är början. Jag vet vilken talang jag besitter och jag vet vad jag håller på med. Jag vet vem jag är och vem jag inte är. Mitt budskap är att tro (believe). Mina album hade kunnat handla om vad som helst, men mitt budskap har alltid varit Never say never och Believe. Inte att tro på mig, men att tro på sig själv. Jag bryr mig faktiskt inte om ni inte tror på mig, för jag tror på mig själv, mina vänner tror på mig, min familj gör det, och fansen, och se vart det har tagit mig hittills... Jag skriver detta med ett leende på läpparna och med kärlek i mitt hjärta. Att låta er få veta hur jag känner istället för alla dessa påhittade historier. Jag är en god människa med ett stort hjärta, och jag tycker inte att jag förtjänar all denna negativa uppmärksamhet. Jag har jobbat oerhört hårt för att komma dit jag är, och mitt hårda arbete slutar inte här... Det här är inte lätt. Jag blir arg ibland. Jag är människa. Jag kommer att göra misstag. Jag kommer lära mig av mina misstag och bli bättre. All kärlek från er övervinner allt det negativa. Jag älskar er. Tack."



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alanya Måneng - 29 september 2014 16:01

  www.grattisgodis.se    

Av Alanya Måneng - 18 juli 2014 10:38

9892423188

Av Alanya Måneng - 15 februari 2014 23:48

HEEJ!! Ville bara säga till er som fortfarande är inne och läser den är bloggen , att jag är väldigt glad att ni gör det , men som ni säkert märker så använder jag inte den här bloggen. Så det skulle betyda väldigt mycket om ni börja läsa min nu vara...

Av Alanya Måneng - 26 december 2013 18:22

Vet ni vad jag gjorde för ett år sen?? Då satt jag vid datorn och var inne på den här sidan , bloggplatsen och startade en blogg. Så idag så har jag haft blogg i 1 år. Men som vi vet så har jag bytat till nattstad , men jaghar överfört exakt allting ...

Av Alanya Måneng - 5 oktober 2013 20:51


Alla mina favoriter i en och samma bild. The fooo , Justin Bieber , och Fabian Feyaerts. Har så klart fler favoriter men dessa är dem "verkligen bästa favoriter". ...

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards