Alanyaa

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Alanya Måneng - 18 mars 2013 21:06

Jag har dem bästa vännerna som man kan ha.
Dem finns där alltid för en när man behöver dem.
Bättre vänner går inte att få.
Ni vet vem ni är.
Ni är verkligen äkta vänner.

~äkta vänner är som diamanter., sällsynta men dyrbara}

Av Alanya Måneng - 18 mars 2013 20:39

~Om du inte tål att jag svarar dig, varför sms:ar du mig då??~

Av Alanya Måneng - 18 mars 2013 19:54

Grattis My
På 15 årsdagen <3

Läs denna sjukt finna tjejs blogg nu , du kommer inte att ångra dig , jag lovar.
Och när du ändå är där så kan du ju lämna ett grattis :)

www.alltidmy.blogg.se

Av Alanya Måneng - 18 mars 2013 17:30

Seriöst!!
Nu är jag så jävla tröt på dig, kan du inte bara sluta??
Fattar inte hur du orkar..
Är vi inte vänner så behöver du inte pratar med mig..
Du har fan problem,,

Av Alanya Måneng - 18 mars 2013 16:27

Heej!!

Just nu Chillar jag här hemma ,.blir att plugga svenska (Ryska klassiker) och så blir det att plugga no (preventivmetoder och om kondom att det är bra att träna , hur man ska förvara den , mm.)

Så resten av dagen går åt att plugga.

Skolan var faktiskt bra, där var inte direkt några bråk , men man märker att det är vissa i klassen som är ovän , man märker det på sätt dem kollar på varandra.
Hade prov idag , gick inte alla bra.
Skulle ha redovisat om mitt u-land men slapp det för att min lärare skulle på möte , så jag får redovisa det senare i veckan , skulle egentligen har redovisat förra måndagen men då fick vi sluta tidigare.

Tips att säga när kondomen ska fram:

1. "Titta vad jag hittade, får den vara med?"

2. "Ska vi kolla hur många kroppsdelar som får plats i en kondom?"

3. "Är det okej om vi har säkrare sex?
Jag släpper loss bättre då!"

HAHAHAHAHA!!!!

Av Alanya Måneng - 18 mars 2013 14:37

Jävla prov , det gick åt helvetet ,, fan vad jag är sur nu..

Av Alanya Måneng - 18 mars 2013 09:30

Provet var sjukt svårt, men jag kommer antagligen att få mer än ett E, typ D , men vill åtminstonde få ett C.

Av Alanya Måneng - 18 mars 2013 08:52

Heej igen!!!

Just nu är jag i skolan, kul ;)
Är faktiskt glad idag, var typ länge sen jag kände mig så här glad.

Om bara några minuter så har jag mate prov , önska mig lycka till, < det kan behövas.


Jag kanske inte är perfekt, men jag är iallafall mig själv..

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards