Alanyaa

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Alanya Måneng - 14 mars 2013 20:23

~Livet är dels vad vi gör det till , dels vad våra vänner gör det till~

Av Alanya Måneng - 14 mars 2013 18:37

Gillar han dig?

Det finns en del tecken du kan leta efter för att få koll på om en kille gillar dig eller inte.

5 tecken på att han gillar dig:

Han hjälper dig Bär han din gympapåse? Hjälper han dig med läxorna?? Erbjuder han sin hjälp utan att du har frågat först? Då är det ganska säkert att han gillar dig.


Han skickar sms till dig En kille behöver inte gilla dig på DET sättet bara för att han skickar sms till dig, men om han inte har något att skriva om och han bara undrar hur du har det eller om han har dårliga ursäkter för att ta kontakt, är han definitivt intresserad.


Han gillar inte dina killkompisar Om en kille inte gillar dina killkompisar är det ett tecken på att han vill vara den enda killen i ditt liv. Men var lite försiktig, för det kan också betyda att han är lite svartsjuk och vill ha ensamrätt på dig.


Han ser på dig Det bästa sättet att flörta är att använda ögonen, om du upptäcker att en kille tittar på dig ofta så gillar han förmodligen dig som mer än en vän.?Om han dessutom ser till att hela tiden vara på samma ställe som du, vill han vara i närheten av dig och då ska du inte vara rädd för att fråga om han vill gå på dejt med dig.


Han lyssnar på dig Killar snackar vanligtvis inte om känslor i onödan, och de orkar i alla fall inte höra på allt tjejsnack och tisseltassel. Om han lyssnar på dig och det du har att säga, kan du vara säker på att han är intresserad.


Om en kille inte gör någon av de här sakerna, om han inte orkar hjälpa dig med någonting som helst, om han aldrig skickar sms eller ringer till dig, om han inte vet vilka dina vänner är eller om han aldrig tittar på dig eller ser till att vara där du är eller om han aldrig pratar med dig - då är han nog inte så särskilt intresserad.

Av Alanya Måneng - 14 mars 2013 18:23

Justin vs. One Direction

De är charmiga, snygga och flickfavoriterna number one. Men vem är egentligen bäst?


Nu är det dags för den kanske mest dramatiska omröstningen någonsin. 

Jag ställer våra två flickfavoriter upp mot varandra för att slutligen få svaret på frågan: "Vem är egentligen bäst?"




Så nu frågar jag dig, en gång för alla:

Vem tycker du bäst om?

Av Alanya Måneng - 14 mars 2013 16:32

 

Snart finns Julia Stars Justin Bieber i butik!

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...


För alla Beliebers kan vi nu meddela att Julia Stars Justin Bieber-special nu är skickad till tryck och vi tycker såklart att den är superfin! Redan nu kan du tjuvkika på lite av innehållet - är inte detta den perfekta uppladdningen inför hans Sverigebesök? Tidningen kommer ut i butik den 26 mars.

Förutom 14 fantastiska postrar har vi kolla in vad JB säger om andra kändisar, tittat lite närmare på hans familj, spanat in alla galna Justin-prylar, tittat lite närmare på hans första gång...och såklart har vi lite skvaller också. Dessutom har vi massor av JB-prylar att lotta ut, och glöm inte testen för dig som är en äkta Belieber!


LÄNGTAR!! MÅSTE KÖPA DEN :))



Av Alanya Måneng - 14 mars 2013 14:25

Tjaa!!

Idag har jag städat mitt rum, det behövdes verkligen , det såg ut som det hade varit ett bomb nedslag.

Mamma blev riktigt chockad över att jag hade städat mitt rum., utan att hon behövde tjata (stavning) på mig.

Av Alanya Måneng - 14 mars 2013 09:57

God morgon!!

Idag är det studiedag , skönt.
Skönt att få slippa alla problem som är bland oss tjejer i klassen,

Kul att det är helt vitt där ute, var blev våren av??

Nu blir det att käka frukost.



Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards