Alanyaa

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Alanya Måneng - 20 mars 2013 21:04

SANT!!^

VÄNNER KOMMER , VÄNNER GÅR ,
MEN DET ÄR BARA ÄKTA VÄNSKAP SOM BESTÅR!!

FALSKA VÄNNER ÄR SOM LÖV ,DEM FINNS ÖVERALLT!!


Av Alanya Måneng - 20 mars 2013 20:32

Lite fakta om mig!!

1. Jag är sjukt rädd för spindlar
2. Jag är ett stort Justin Bieber fan
3. Jag ska se Justin Bieber om 31 dagar
4. Jag har 3 syskon , 1 store bror , 2 små bröder.
5. Jag blir 15 år om 83 dagar (11 juni)
6. Min favorit färg är grön
7. Är boll rädd , är rädd för fotbollar, pingis bollar mm (så ni begärt inte misstolka det haha)
8. jag har världens bästa föräldrar
9. Mitt favorit ämne är hemkunskap
10. Gillar verkligen inte engelska
11. Lyssnar på musik varje dag
12. Gillar att lyssna på skvaller
13. Blir lätt arg
14. Jag har dem bästa kompisarna som man kan ha
15. Vill ha en Odd molly kofta
16. Älskar att fota
17. Älskar svarta jeans
18. Älskar väskor
19. Älskar skor
20. Smink är viktigt , sminkar mig varje dag
21. jag blir glad av Justin bieber
22. Jag är kär
23.mina intressen är killar, smink
24.min favorit låt är alla Justin bieber låtar.
25. mitt dröm jobb är , ehm.. jag ska inte jobba jag ska gifta mig med en fotbolls stjärna , elr ja jag vill nog bli mäklare.
26. Favorit blogg är min egen ;) , nä jag skoja , favorit bloggen är fokis.com
27. Hur min dröm kille ska vara:
* han ska ha blåa ögon
* han ska ha typ blondt hår
* får gärna ha magrutor
* ska ha samma dålig humor som jag har
* får inte vara för bitchig
* ska vara snäll
*så klart snygg
* får gärna inte vara rädd för spindlar
* ska helst inte röka
* ska inte vara för lång
* ska gilla mitt skratt
* ska inte gilla att vara stilla
* han ska ha tålamod
* inte gilla rock

Hahaha , ja lite fakta om mig

Av Alanya Måneng - 20 mars 2013 19:43

~gillar dig sjukt mycket~

~vill att allt ska bli som förr~
~då vi var vänner~

~allt var enklare förr, då man var liten., då hade man bara äkta vänner, för att man visste inte vad falska vänner var för något då.~

~saknar dig sjukt mycket~

Av Alanya Måneng - 20 mars 2013 18:56

Frågestund!!!

Fråga vad du vill., och jag svarar helt ärligt, du får fråga hur många frågor som helst.

Av Alanya Måneng - 20 mars 2013 18:48

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!

Jag har tråkigt , så skriv på kik Aalanyaaa.

~För att få en god vän , måste du först vara en~


Av Alanya Måneng - 20 mars 2013 16:56

Heeej, kik?? Aalanyaaa
Fråga vad ni vill ,så svart jag ärligt

Av Alanya Måneng - 20 mars 2013 14:58

Heeeej!!

Är jätte glad ,vet faktiskt inte varför.

Skolan var faktiskt bra, men tråkig.

Just nu så Chillar jag här hemma, dricker lite te och gör engelsk läxa.

Av Alanya Måneng - 20 mars 2013 07:36

God morgon!!

Just nu käkar jag frukost.
Om cirka 30 minuter så blir det att dra till skolan ,kul ;)

Det rätt så mycket snö ute , var blev våren av??
Vill inte ha snö mer, vill ha sommar nu.

Om 31 dagar så ska jag se Justin bieber live, längtar så sjukt mycket, kom bli as kul.
Och om 83 dagar så blir jag 15 år, om typ 86 så är det skolavslutning, längtar!!
Ska bli skönt att få typ 10 veckors lov från klassen.

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards