Alanyaa

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Alanya Måneng - 1 mars 2013 15:25

Grattis Justin Bieber på 19 årsdagen <3



Diva?! Justin Bieber kräver 150 000 kronor för att festa!


Justin Bieber har börjat bli en riktig festprisse och särskilt när han befinner sig i London, vilket han gör nu, där han är myndig enligt lagen och får dricka alkohol. Men han gör det inte bara för skojs skull längre - han har nämligen börjat kräva pengar för att dyka upp på klubbar! "Justin lämnade sitt hotell i centrala London vid ett-tiden på natten och åkte mot klubben Project. Han bad sin stab ringa folk på klubben innan och kräva 150 000 kronor för att han skulle dyka upp", berättar en som var med under kvällen.

"Klubben tackade nej till att betala tonårsstjärnan men meddelade att han gärna var välkommen till klubben ändå. Justin tog det med en nypa salt och åkte dit. Men folk i sällskapet sade att det var lite pinsamt att dyka upp när han hade svansen mellan benen". Varför inte bara festa ändå? Vi förmodar att han får i princip allt gratis under kvällen ändå...


Han ville få betalt för att festa



Diva?! Justin Bieber kräver 150 000 kronor för att festa!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards