Alanyaa

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Alanya Måneng - 10 mars 2013 20:25

plugga , plugga , plugga,
Sjukt tråkigt ,

Av Alanya Måneng - 10 mars 2013 18:55





bild bomb :))











Av Alanya Måneng - 10 mars 2013 18:19

Roses are red , violets are blue,
God made me pretty, what hell happend to you??

Av Alanya Måneng - 10 mars 2013 15:59

Justin Bieber fakta

 
Fakta om Justin:
Namn: Justin Drew Bieber
Född: 1 mars 1994
Längd: 165 cm
Favoritfärg: Lila och Blå
Ögonfärg: Bruna
Favorittal: 6
Favoritpaj: Äppelpaj
Favoritmatkedja: McDonalds
Husdjur: Hunden Sammy
Favorittandkräm: Colegate
Stjärntecken:Fiskarna
Känd för: Sin sångkarriär och gästspel i olika tv-serier som CSI och iCarly
Produkter: Justin-Bieber-docka, Someday-parfym, hårprodukt och bodylotion, självbiografi och filmen Never Say Never Första kyssen: När han var 13 år
Första dejten: När han var 13 år
Favoriprogram: Smallville
Hand: Vänster (Han är vänsterhänt)
Favoritmat: Spagetti och tacos
Gillar: Blåa ögon
Ogillar: För galna fans
Fobi: Klaustrofobi (trivs inte i trånga utrymmen) och spindelskräck
Vill skapa: Bieber-flingor
Värsta grönsaken: Sparris 
Favorit-tv-spel: NBA 2k. Favoritartister: Usher, Michael Jackson, BoysIImen, Stevie Wonder Starstruck: Beyonce Språk: Kan prata flytande franska
Favoritmusikstil: R&B och Pop
Första skivan släpptes: Novemeber 17. 2009
Syskon: Jazmine och Jaxon
Dricker ofta: Vitamindryck och äppeljuice
Beskyddande över: Sin syster Jazmine
Värsta ögonblick: När hans hamster dog
Duktig på: Skateboard
Instrument: Piano, gitarr, trummor och trumpet
Stil: Är  inne i bling-bling
Bästa vänner: Ryan Butler, Chaz Somers och Jaden Smith
Extra fakta: Justin brukar säga: "Hi Ladies" till sina tjej-fans, han gillar att se dereas reaktion... Han känner sig ensam när han tittar på romantiska filmer... Justin brukar prata i sömnen... Han tycker att Justin Bieber-dockorna är lite töntiga... Justin borstar tänderna när han duschar... Justin brukar säga "Bieber Alert" när han busringer... En gång såg Justin en spindel i hans omklädningsrum. Då sprang han ut och skrek som en tjej och hämtade livvakten Kenny... Efter att ha sjungit i Standfordteatern, hittade han en lapp i sitt gitarrfodral. På den stod det "You're cute! Call me! Love Tiffany" och ett nummer... Hans mormor var en stor pianist... Hans pappa gifte om sig... Justins syster Jazmine grät i en hel vecka när han var på turné... Han kan utan problem göra 400 sit-ups och pumpa 60 kg i bänkpress... Han skrev låten "Favorite Girl" till Taylor Swift... En gång grät han när han sjöng "Down to Earth"... Hans pappa lämnade honom när han var 3 år Justin älskar att åka go carts Han tycker om golf och arkadspel 
Han tycker Beyonce är het
 
 
 
kommentera gärna om där är några fel i faktan..

Av Alanya Måneng - 10 mars 2013 11:53

Idag blir det att fira min lille bror Gabriel, som blir 11 år imorgon.


Och så blir det att plugga SO har prov imorgon.

I natt så har dte snöat :/ , var blev våren av??


Robin Stjernberg vann melodifestivalen i går , tyckte att Ulrik Munther skulle ha vunnit , men Robin är iaf en skåning. :)


http://youtu.be/kK4Pzpk643g


http://youtu.be/4sa9C_G_GdY

Av Alanya Måneng - 10 mars 2013 11:42

Justin Bieber efter kollapset: "Jag känner mig bättre!"

Vi blev minst sagt oroliga över gårdagens rapporter angående Justin Biebers plötsliga kollaps på Londons O2 arena i torsdags. Som vi rapporterade så hade Justin andningssvårigheter och blev tvungen att gå backstage, och efter att han hade avslutat showen så fördes han akut till sjukhus. För att lugna ner fansen har han nu lämnat ett meddelande på sin Twitter: "Jag känner mig bättre. Tack till alla som hjälpte mig att ta mig igenom kvällen. Bästa fansen i världen. Håller på att ta reda på vad som hände. Tack för kärleken."

Vi tycker synd om dig, Biebs... Hoppas att du vilar upp dig ordentligt och är tillbaka på fötterna snart



Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards