Alanyaa

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Alanya Måneng - 13 mars 2013 19:59

Falska vänner är som löv , dem finns överallt..

Av Alanya Måneng - 13 mars 2013 18:04

DE ENDA DU GÖR I MIN NÄRHET ÄR ATT FÖRSTÖRA FÖR MIG.

VAD VILL DU MIG OCH MITT LIV?

KAN DU BARA INTE SLUTA?

DE ÄR INTE BARA MITT LIV DU FÖRSTÖR HELLER,

UTAN ALLAS!

JAG FÖRSTÅR INTE HUR DU ORKAR MED DIG SJÄLV.

JAG SER

DU KAN INTE ENS TITTA MIG I ÖGONEN LÄNGRE.

JAG VET VAD DU HAR GJORT

JAG VET ATT DU HAR FEL

ALLT DU GÖR ÄR FEL

JAG HAR SÅ JÄVLA LUST ATT SMÄLLA TILL DIG.

ALL MIN ILSKA SKA UT, PÅ DIG HELLST.

DE VÄRSTA ÄR ATT DU HAR HÅLLT PÅ LÄNGE NU.

JAG TRODDE PÅ DIG, LITADE PÅ DIG.

MEN NU HAR JAG INSETT ,ATT JAG INTE KAN GÖRA NÅGOT AV DE ALLA BORDE FATTA ATT DOM INTE KAN DE.

DU ÄR SJUK !

DE ÄR NÅGOT FEL PÅ DIG MEN VAD, DE FÅR DU LISTA UT SJÄLV, FAST DET DRÖJER NOG ETT TAG EFTERSOM DU ÄR SÅ JÄVLA STOLT ÖVER DIG SJÄLV MEN I SJÄLVA VERKET HAR DU INTE ETT SKIT ATT VARA STOLT ÖVER.

__________________________________________________________________________________
Vill att alla ska veta att jag har inte sagt ett skit. vare sig ni vill tro på de eller inte.
fast eftersom dom flesta inte verkar tro på ig så är de jobbigt!

jag vet sanningen, och de är den jag försöker få ut till alla.


Fattar inte hur du pallar, är så jävla tröt på detta nu , att vi aldrig ska kunna vara vänner.

Kan du inte bara sluta??


Du ska inte tro att du kan göra vad du vill , utan att folk ger igen.

Du får tål att jag ger tillbaka nu, för nu har jag fått stå ut så länge men jag orkar inte mer..




Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards