Alanyaa

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Alanya Måneng - 29 mars 2013 20:35

Heeej alla underbara läsare!!

Imorgon så kommer det ett inlägg med alla era frågor och mina svar.
Tack för alla frågor jag har fått ,, har fått rätt så många, men fler vill jag ha så fortsätt att ställa frågor.

Just nu så kollar jag på Let's Dance, Oscar zia är med, shit vad snygg han är , undra om han dansar lila bra som han see ut. Haha , det gör han säkert.

Av Alanya Måneng - 29 mars 2013 20:33

Heeej alla underbara läsare!!

Imorgon så kommer det ett inlägg med alla era frågor och mina svar.
Tack för alla frågor jag har fått ,, har fått rätt så många, men fler vill jag ha så fortsätt att ställa frågor.

Just nu så kollar jag på Let's Dance, Oscar zia är med, shit vad snygg han är , undra om han dansar lila bra som han see ut. Haha , det gör han säkert.

Av Alanya Måneng - 29 mars 2013 11:11





Som bilden säger så tänkte jag ha en frågestund, fråga exakt vad ni vill och hur många frågor ni vill.


Av Alanya Måneng - 29 mars 2013 10:59

Justin Bieber spenderade en timme i Selena Gomez hus i veckan!


Selena Gomez och Justin Bieber har varit ifrån varandra i flera månader, kanske så många månader att abstinensen och saknaden helt plötsligt belv för stor och tog över förnuftet? Justin Bieber spenderade en timme i Selenas hus innan han begav sig ut för att fortsätta sin turné i Europa! Stjärnan stannade vid Selenas villa i onsdags klockan tre på eftermiddagen för att tillbringa lite ensamtid med sitt ex. Vi är helt förvirrade över denna plötsliga lilla kärleksvisit (?) och undrar givetvis vad som är på gång: Ska de bli tillsammans igen? Vad gjorde de tillsammans i Selena Encino-villa?! Fortsättning följer...


Av Alanya Måneng - 29 mars 2013 09:12

God morgon!!

Idag är det bara jag ,mamma och neotin som är hemma.
Pappa kör ett fotbolls lag till nån stans vet inte var, och Gabriel är med.

Vet inte direkt vad jag ska göra idag, men ska iallafall störa mamma.
Och så ska jah fota.

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards