Alanyaa

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Alanya Måneng - 17 mars 2013 18:44

Nytt rekord :)
Nytt rekord på unika besökare och nytt rekord på sidvisningar :)
Tack så jätte mycket, för att ni läser min blogg, ni är bäst!! <3

Av Alanya Måneng - 17 mars 2013 17:53


1.

.Club L - Chiffon Detail Open Back Dress


2.

Club L - Lace Belt Dress


3.

Sparkz - Capella Dress


4.

Elise Ryan - Floral Bandeau Dress


vilken klänning är finnas??


dem finns på nelly.com


Av Alanya Måneng - 17 mars 2013 17:27

Lite bilder...

Av Alanya Måneng - 17 mars 2013 16:25

heej!


idag och igår så har jag fotat sjukt mycket, kommer bilder sen..


en fråga , vem är DIN idol??

Min är Justin Bieber , men det har ni väl märkt.


Är glad idag :)


Imorgon är det skola igen :/ , men det är väl typ bara denna veckan oxå ,sen är det väl påsklov!?

men efter påsklovet så går jag i skolan i en vecka, sen har jag prao i 2 veckor :)

ska bli kul, ska praoa stavning* på ett dagis,



Av Alanya Måneng - 17 mars 2013 13:16

 Will.am släpper ny singel med Justin Bieber!!
 
Hett samarbete! Will.am firade sin 38-årsdag med att släppa en ny singel tillsammans med ingen mindre än the Biebs i egen hög person! Rappartisten och Justin Bieber spelade in #ThatPower förra månaden och den går varm i våra högtalare just nu. Den hjälper dig att komma i rätt mood inför helgens festligheter kan vi lova! Lyssna in singeln nedanför!
 
 
så sjukt bra låt!!!
 

Av Alanya Måneng - 17 mars 2013 10:37

God morgon!!

Nu blir det att käka frukost, sen vet jag inte vad jag ska göra, blir antagligen att fota lite.. kommer kansler bilder sen..

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards