Alanyaa

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Alanya Måneng - 19 mars 2013 20:44

-Du är bäst på allt du gör och det enda du gör är att få folk att hata dig-

-Du är så blåst att du skulle kunna bli påkörd av en parkerad bil-

-Att kalla dig idiot skulle vara en förolämpning mot alla andra idioter-

Av Alanya Måneng - 19 mars 2013 19:35

1.Club L - Drape One Shoulder Dress


2.Club L - Lace Belt Dress


3.Club L - Lace Belt Dress


vilken av dessa 3 klänningar är finast??


vet att jag frågar det rätt ofta, men vet verkligen inte vilken av jag kan ha som konfa/skolavslutnings klänning.




Av Alanya Måneng - 19 mars 2013 17:46

Yo!!

Jag ber er mina fantastiska läsare, ni som har instagram,följ mig (Alanyaa98) , kommentera gärna vad ni heter på instagram så kanske jag börjar följa er elr så gillar några av era bilder.
Hjälp mig till 500 följare på instagram.

och ni som har kik skriv gärna (Aalanyaaa).

Av Alanya Måneng - 19 mars 2013 17:05

Vet ni vad??


Jag tog fel på min gitarr tid , skulle ha spelat 16:10 för att det är vår spel, men jag gick efter den vanliga tiden 16:50.

Men jaja , jag fick iaf lite frisk luft och lite motion.

Nu vet jag inte vad jag ska göra.. blir väl att fota lite.


Men kommentera gärna om vad ni vill läsa om.

Av Alanya Måneng - 19 mars 2013 16:45

Tjaa bitches!!

Chillar just nu på rutgerskolan ,.väntar på att min gitarr lektion ska börja..

Av Alanya Måneng - 19 mars 2013 15:42

Justin Biebers fans fick honom utsparkad från lyxhotell!

Justin Bieber har varit i en hel del trubbel på senaste tiden, och det verkar bli värre - men den här gången är det hans fans fel. I söndag checkade stjärnan in på lyxhotellet Le Meurice i Paris, där han bokade sju sviter på två våningar.

Nu har det avslöjats att han blev utsparkad från hotellet, bara på grund av hans fans, berättar TMZ. Hundratals fans väntade utanför hotellet och till och med i lobbyn, där de skrek och störde övriga gäster på hotellet. Hotellets ledning fick ta beslutet att be Justin lämna hotellet, eftersom ljudet var "outhärdligt".

Att Justin själv sägs vara anledningen till att fansen var så högljudda, var att han uppmuntrade dem att skrika ännu högre när han var ute. Senare sågs han checka in på ett annat lyxhotell, Mandarin Oriental Hotel.


Av Alanya Måneng - 19 mars 2013 15:14

Heej!!!

Skolan va faktiskt bra,.

Just nu Chillar jag här hemma, gör varm choklad till mig , och.mina små bröder , Gabriel ,o neotin.

Om cirka 2 timmar så ska jag spela gitarr, det var länge sen sist.

Av Alanya Måneng - 19 mars 2013 13:03

Rolig matte lektion, behöver inte göra något ,,

Shit vad fuskigt att alla som åker buss får sluta nu vid 1 och vi som bor i Skurup måste gå enligt schemat..

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards