Alanyaa

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Alanya Måneng - 15 mars 2013 23:23

Shit vad jag är tröt..

Följ mig på:
Twitter: Aalanyaa
Instagram: Alanyaa98

Skriv gärna på KIK: Aalanyaaa

Av Alanya Måneng - 15 mars 2013 20:29

Lite ego bilder ;)

Haha, jag är ju så snygg ;) <3

Av Alanya Måneng - 15 mars 2013 20:29

Lite ego bilder ;)

Haha, jag är ju så snygg ;) <3

Av Alanya Måneng - 15 mars 2013 20:26

Lite ego bilder ;)

Haha, jag är ju så snygg ;) <3

Av Alanya Måneng - 15 mars 2013 18:29

Heeej!!

Idag har skolan varit helt okej.
Just nu Chillar jag och min familj hos några kompisar till familjen.

Av Alanya Måneng - 15 mars 2013 16:36


"Ärligheten varar längst
för den slits minst"

Ingen vet hur jag känner mig
Ingen vet hur jag mår
att mitt hjärta gråter är det ingen som förstår!
Alla tror att jag är
lycklig och
lycka är vad de ser,
men tårarna rinner i ensamhet meda
ns
läpparna skrattar och ler!


Jag skriver ditt namn i sanden men vattnet tar det.


jag skriver ditt namn på en sten men vinden tar det.


Jag skriver ditt namn på ett papper men elden tar det.


jag skriver ditt namn i mitt hjärta och där kommer de stanna för evigt


Det finns en plats på jorden

Där solen aldrig ler

Den platsen heter skolan

Dit vill jag aldrig mer.


Varför röka när man kan supa?


Varför supa när man kan knarka?


Varför knarka när man kan dö?


Varför dö när man kan leva?




Av Alanya Måneng - 15 mars 2013 15:40

Det finns många olika sätt att kyssas på! Här kommer ett litet hopkok av alla möjliga pusstekniker och variationer! Kanske är någon av dem värda ett försök nästa gång det blir dags att pluta med läpparna?


Fiskkyss En fiskkyss är som det låter - ganska vått och kladdigt, men också roligt. Bådas munnar är öppna, och båda rör läpparna som om ni försökte äta upp varandra - lite som när en akvariefisk öppnar och stänger munnen. Blubb, blubb!


Tantkyss Den allra minst romantiska kyssen som finns är tantkyssen, som bara en liten puss på kinden med stängda läppar och så lite entusiasm som möjligt.


Fjärilskyss En fjärilskyss är tekniskt sätt inte en riktig kyss, men fortfarande fin och mysig. Fladdra med ögonfransarna i snabb takt medan du håller dem tätt intill hans eller hennes kind. Det känns lite som en fjärils fladdrande vingar - därav namnet!


Eskimåkyss En eskimåkyss utförs utan varken mun eller läppar inblandade i smeten. I stället gnider man nästipparna mot varandra, något som kan vara precis lika fint!


Spiderman-kyss Har du sett Spiderman-filmerna, vet du vad vi snackar om! I en scen hänger Spider upp och ned medan han kysser Mary-Jane som står rakt upp. En av er sitter ned och den andra lutar sig över så att din underläpp träffar hans eller hennes överläpp och tvärtom. Det kan kännas lite tokigt, men det är en äkta Spiderman-kyss!


Bubbelkyss Ta en slurk av favoritläsken innan kyssandet påbörjas - så smakar det friskt och sött och bubblar lite mysigt!


Tungkyss Tungkyss, «french kiss» eller hångel - kärt barn har många namn. Men vad går det ut på? En tungkyss är en kyss där man bjuder in tungorna på kalaset i stället för att låta läpparna göra hela jobbet. När läpparna är lite särade sticker en av de pussande in tungan i den andres mun, men det ska vara försiktigt och de ska inte bara låta tungan hänga slappt där inne.


Glasskyss Ta en skopa glass (eller varför inte en isbit?) och låt den smälta i munnen, och låt kyssandet börja! Supergott på sommaren - kanske lite väl kallt om vintern!


hahaha ,

Av Alanya Måneng - 15 mars 2013 15:31

Justins egna ord om ryktena

Nu använder Justin Instagram för att berätta sin version.

Det har cirkulerat många rykten kring Justin Bieber de senaste veckorna, och han har varit omskriven i medierna otaliga gånger i samband med hans turnéstopp i London. Först fick han kritik för att ha gått på scen för sent och låtit fansen vänta, sedan var det att han hade firat sin födelsedag på en nattklubb med minderåriga, och sedan kollapsade han under en konsert och fick gå av scenen. Inte minst blev det rabalder när Justin freakade ur och skällde ut en paparazzifotograf som blev för närgången.

Ryktena säger bland annat att Justin är väldigt deppig och att hans påstådda drogproblem skulle göra att han måste in på rehab. Men så igår (torsdag) tog Justin till Instagram för att förklara sig med sina egna ord.


Så här skrev han:


"Alla i mitt team har sagt till mig: 'se till att pressen är nöjda', men jag är trött på alla oräkneliga lögner som cirkulerar i pressen just nu. Det står att jag ska på rehab och att min familj är besviken på mig. Min familj är superstolt över mig, och inget av detta är sagt av dem, mina morföräldrar vet inte ens hur de skulle kontakta pressen så det är en lögn. Och kom igen, rehab? Om någon tror att jag behöver rehab så är det de som är dumma i huvudet, lol. Jag är 19 år och har gjort 5 toppalbum. 19 år och jag har sett hela världen, 19 år och har uppnått mer än jag någonsin hade kunnat drömma om. Jag är 19 år och det är antagligen skrämmande för många att inse att detta bara är början. Jag vet vilken talang jag besitter och jag vet vad jag håller på med. Jag vet vem jag är och vem jag inte är. Mitt budskap är att tro (believe). Mina album hade kunnat handla om vad som helst, men mitt budskap har alltid varit Never say never och Believe. Inte att tro på mig, men att tro på sig själv. Jag bryr mig faktiskt inte om ni inte tror på mig, för jag tror på mig själv, mina vänner tror på mig, min familj gör det, och fansen, och se vart det har tagit mig hittills... Jag skriver detta med ett leende på läpparna och med kärlek i mitt hjärta. Att låta er få veta hur jag känner istället för alla dessa påhittade historier. Jag är en god människa med ett stort hjärta, och jag tycker inte att jag förtjänar all denna negativa uppmärksamhet. Jag har jobbat oerhört hårt för att komma dit jag är, och mitt hårda arbete slutar inte här... Det här är inte lätt. Jag blir arg ibland. Jag är människa. Jag kommer att göra misstag. Jag kommer lära mig av mina misstag och bli bättre. All kärlek från er övervinner allt det negativa. Jag älskar er. Tack."



Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards