Alanyaa

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Alanya Måneng - 28 mars 2013 19:58

Tjaa!!

I tisdagas så hämtade jag upp my och felicia , och åkte till Trelleborg.
Vi åkte till Trelleborg för att träffa Bettina.
Johanna.L , Johanna.O , fanny, och Elin var också där.
vi hade jätte kul, vi körde sanning elr konjak, och så körde vi "jag har aldrig' , det jätte kul, man fick veta mycket nytt om sina kompisar haha.
Vi käka på ett ställe som heter entré som ligger riktigt nära där Bettina bor.
Alla 8 käkade kebbab tallrik, åt vitlökssås för första gången, haha.
Vi såg även två filmer, vi såg en skräckfilm , den var sjukt läskig, och senare så såg vi någon dans film.
Dem flesta somnade när vi såg dans filmen, det var inte kul att vara den enda som var vaken.
Sova typ bara 1 timme , vaknade 5 timmar före dem andra , det var inte alls kul, men som tur var så vaknade Johanna.L rätt tidigt så jag hade inte så tråkigt.
Hände mycket mer i tisdags men kan inte skriva allt det skulle trä sjukt lång tid.
Ja just det vi körde böghög haha.

I onsdags så vaknade ju jag tidig som jag skrev innan.
Medans dem andra sov så plattade jag håret, hade ju inget annat att göra.
Men när dem andra vaknade så var dem helt "döda" medans jag var klar vaken. Haha.
För att dem skulle gå upp så kastade jag kuddar på dem haha.
Till frukost så blev det varma bullar med choklad på.
Det blev mest att vi chill.
Vi kollade high School musical 3, lite barnsliga men jaja, men blir aldrig för gamal för att sen barn film.
Vi gjorde även pasta sallad, det var sjukt gott.
Vi hade pasta, kyckling, sallad, paprika, gurka, tomater, annans, vi hade nog något mer i , men kommer inte på något.
Vi kollade i gamla skolkataloger , haha , gud vad kul det var, att se hur alla såg ut när dem var.
Vi gjorde oxå pyramiden haha.
Det hände oxå mer i onsdags men det skulle oxå ta lång tid att skriva.

Har ingen bild på när vi gjorde pyramiden , men Elin har bild på när vi gjorde det, när hon lägger ut bilderna på fb, så ska jag fråga henne om det är okej att jag lägger ut bild sen.
Men ni får en bild på när vi gjorde böghög.
Med i böghögen så var det my,fanny,Johanna.o, felicia och jag, (är i den ordningen på bilden)

Hade sjukt kul, kommer aldrig att glöma dem dagarna.
Fick många nu minnen , som man aldrig kan glöma.
Fick även lära känna vissa lite bättre.
Deta måste vi verkligen gör om, älskar er tjejer!! <3


Av Alanya Måneng - 28 mars 2013 17:22

Kläderna jag köpte, svarta byxor , svart o vit tröja , och det rosa örhänget..

Byxor : h&m 149 kr
Tröjan: h&m 99 kr
Örhänget: glitter 29 kr

Av Alanya Måneng - 28 mars 2013 15:43

Tja alla underbara läsare!!



Idag har jag varit på nova lund och shoppat lite.

Det blev ett par svarta byxor och en svart och vit tröja, köpte öven rosa örhänge.

Kommer bilder sen,


Justin Bieber slår tillbaka: "Jag är ung och jag gör misstag!"

 

 
Vissa menar att Justin Bieber är på väg att bryta ihop totalt, Hollywood-style, men enligt Justin själv ska du inte tro på sådana rykten. "Jag är ung och jag gör misstag. Det är en del av att växa upp", sade han i en exklusiv intervju med Us Weekly. "Jag gör fel ibland. Det är också en del av att bli vuxen".

Justin förklarade också i intervjun varför han agerat på sätt som blivit väldigt uppmärksammade i media de senaste månaderna, och att han i själva verket mår bra. "Den här branschen kan bryta ned dig totalt, men jag har ett starkt team omkring mig, och min familj och alla fans. Kärleken övervinner negativiteten. Jag är inte perfekt men jag växer och försöker bli bättre varje dag. Det är en del av livet", sade han också.


Nu funderar superstjärnan på att eventuellt ta en paus, eller göra ett nytt album. "Jag försöker komma på det. Är inte det vad man ska göra när man är 19 år?", avslutade han.

 
Av Alanya Måneng - 28 mars 2013 10:41

Heeej!!

Om en stund så blir det att dra till nova lund och shoppa lite.
Ska bli kul, kommer kanske bild/bilder sen på vad jag köpt.

Senare idag så ttänkte jag skriva om tisdags och om igår , hade sjukt kul, det.måste vi verkligen göra om.

Av Alanya Måneng - 28 mars 2013 10:22

Justin Bieber anmäld för misshandel av sin granne!


Det finns säkert många som skulle dö för att bli granne med Justin Bieber, men hans riktiga sådana är inte så nöjda med sitt arrangemang. Nu har två av hans grannar tröttnat helt, och allt började när Justin kom hem från Europa i går natt, och började köra med sin Ferrari, och sägs ha behandlat gatan utanför huset i det stängda exklusiva området, som en racingbana.

Grannen blev galen av det ständiga ljudet utanför sitt hus, vilket ledde till att han konfronterade den unga stjärnan. Enligt rapporter som gjorts om händelsen, började Justin och grannen skrika åt varandra, och grannen hävdar även att Justin tog till fysisk kontakt, vilket ledde till att han anmälde honom för misshandel. Justins säkerhetsvakter eskorterade grannen från Justins egendom.


Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards