Alanyaa

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Alanya Måneng - 28 april 2013 21:21

Idag är det 3 år sen "eenie mennie" släpptes,, tänk att det redan har gått 3 år,,, JUSTIN BIEBER <3

det blev fult skrivet på bilden,, men jaja,, bryr mig faktiskt inte

*_*

Av Alanya Måneng - 28 april 2013 21:12

Abduction var sjukt bra,, kom på att jag hade sett den innan.. men det gör inget,, för den är verkligen bra..
Har ni inte sett den så MÅSTE ni sen den, rekommenderar verkligen att sen den..
Taylor Lunther är såå snygg,, gah *_*

Av Alanya Måneng - 28 april 2013 20:28

20/4-2013 BÄSTA DAGEN I MITT LIV!!

Av Alanya Måneng - 28 april 2013 19:30

Efter maten så blev det att gå ut och spela lite King..
Nu bli det att se abduction om det går,, om det inte bara hänger sig..

Är det någon av er som har sett den?? Är den bra ??

Av Alanya Måneng - 28 april 2013 15:15

Heej!!


Har börjat lyssna på två låtar, som är så sjukt bra.

Men jag är en sån person som kan lyssna på samma låt flera gånger tills jag har spelat i sönder låten,, och sen så kan jag inte lyssna på dem i flera veckor.

Men har börjat lyssna på Christopher Nissen som var förartist till Justin Bieber när han var i danmark.


Den första låten heter: " Again the odds"


http://youtu.be/fKUXSgaGtfg


Den andra låten heter: "Colours"



http://youtu.be/6BmKGUl-U6U


Ni måste bara lyssna på låtarna om ni inte har redan hört dem.


Idag så var jag på gudstjänt, halv 11- halv 12 , sååå tråkigt, men jag har ju själv valt att gå och konfa mig,, så det är bara att gilla läget

Av Alanya Måneng - 28 april 2013 14:24

10 tecken på att du är en Instanörd!!


1. Inte chans att någon får röra maten innan du tagit bild på den.

2. Du kämpar mellan att använda 30 hashtags ( TagsForLikes) till varje bild som du laddar upp, för att bli upptäckt! Och att man inte gör några hashtags alls för att inte vara en sellout.

3. En promenad som vanligtvis brukar ta runt 10 minuter, tar numera nästan 1 timme eftersom du måste stanna vid olika ställen och fota allt.

4. Du är mest irriterande är när du har under 11 Likes, då namnen inte har förändrats till siffror. Det ser ju så pinsamt ut…!

5. Du har ofta vid flera tillfällen funderat på att kontakta någon som har unfollowat  dig och fråga varför de just sluta följa dig helt plötsligt?!

6. Du har flera andra appar ( instaframe, Pixlr mm.)  där du redigerar bilderna innan du lägger upp dem på instagram. OCH det är inte fusk när du gör det! ;)

7. Du söker upp folk som gör Shout out for shout out för att du tror att du kommer få fler followers. Desto fler followers desto bättre!

8. Du är en Instadrygis som snear åt de som lägger upp bilder som de inte har tagit själv, det är ju fusk!

9. Om du inte har några gillningar eller push-notiser den senaste timmen blir du nästan på dåligt humör och funderar på att radera bilden.

10. När du sitter på ett fint ställe, tänker inte du vad fint det är, utan ” Var är min mobil”! Du måste bara visa Instagram.


instagram123

Av Alanya Måneng - 28 april 2013 14:14

Uppskatta din lärare!

För det säger Justin...


Justin Bieber vill att fansen ska få en ordentligt utbildning. Han har nu slagit sig ihop med bland annat MIley Cyrus och Jason Mraz i projektet The Real Change Project: Artists for Education. De ska nu skapa en timmes tv-special och måler är att ungdomar ska känna sig mer intresserade av att utbilda sig och verkligen uppskatta sina lärare.

Oavsett om det gäller musiker, skådespelare eller toppidrottsmän som blir hyllade, så är det ofta deras lärare som är vardagshjältarna som betyder något i barnens liv. 

Justin själv har inte direkt haft någon normal skolgång eftersom hans karriär startade när han var knappt 13 år. Men i fjol gick han ut high school men betyg i alla ämnen. Han berättade då att det var väldigt tufft att jobba som artist och sköta skolarbetet samtidigt men att han gjorde det för sin mammas skull. 

Om Justin har planer för någon utbildning vet vi inte, men han är ju fortfarande väldigt ung. Att han tycker det är viktigt att gå i skolan råder det i alla fall inga tvivel om. 


Vad tycker du att Justin hade passat som om han inte varit artist?


Uppskatta din lärare!



Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards