Alanyaa

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Alanya Måneng - 16 april 2013 19:49

Shit vad ont jag har i halsen...
Dör snart så ont jag har i halsen..
Pallar inte det mer ,,

Idag så har jag bara varit hemma , för jag fick inte gå och praoa av mamma,
Jag har städat mitt rum , duktig jag va, mamma o pappa behövde inte tjatta på mig...
Och så har jag se the hunger games,,den var sjukt bra,, ni som inte har sätt den måste bara se den.
Gick ut en stund och spela lite bandy med min lille bror neotin ,, det gick väl helt okej..

Får väl se om jag får praoa imorgon..

Av Alanya Måneng - 16 april 2013 08:35

Heej!!

Är man hemma och har ont i halsen , så blir det att kolla på byggare bob..

Av Alanya Måneng - 16 april 2013 08:32

Heej!!

Är man hemma och har ont i halsen , så blir det att kolla på byggare bob..

Av Alanya Måneng - 16 april 2013 07:25

Nu är det bara 4 dagar kvar ,, Omg!! Bara 4 dagar ,kan inte fatta det...

Idag blir det att stanna hemma,, har ont i halsen.
Igår hade jag så ont i halsen så det gjorde sjukt ont när jag andades ,men idag har jag inte lika ont i halsen.

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards