Alanyaa

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Alanya Måneng - 24 april 2013 16:45

Heej!!

Idag så har skolan varit bra, men dem flesta verkar rätt deprimerade , men jag har varit helt flumig/flummig idag..
Idag är det jättte fint väder..

Blir kanske att gå ut em sväng sen..

Av Alanya Måneng - 24 april 2013 15:06

"Nu överger Justin Bieber sin apa Mally"


Justin Biebers apa Mally har suttit i karantän i München sedan påskhelgen.


Men stjärnan verkar inte ha några planer på att återförenas med sitt husdjur.


Förra månaden togs Mally i förvar i Berlin eftersom Justin Bieber inte hade tillstånd att föra in honom i landet.

Den sjuttonde maj är sista datumet för att hämta hem Mally igen.

Men i stället överger nu Justin Bieber kapucinapan han fick i nittonårspresent av producenten Jamal "Mally Mal" Rashid.

Hitta nytt hem

Föreståndaren för djurkliniken som tagit hand om Mally under tiden uppger för Evening Standard att de har blivit ombedda att hitta ett nytt hem åt apan.

Justin Bieber ska ha sagt åt sin manager att be djurkliniken att överlämna Mally till ett zoo eller ett djurhem.

Enligt föreståndaren behöver apan komma till ett nytt hem snart.

– Det finns många passande platser som har erbjudit sig att ta in Mally och integrera honom med deras egna kapucinapor, där han skulle vara mycket lyckligare, säger föreståndaren till Evening Standard.

"Borde vara i det vilda"

Enligt honom är det lika bra att Justin lämnar ifrån sig Mally.

– En ung apa hade aldrig kunnat passa för att ta med på en världsturné även om han reste med ett privatplan. Han borde vara i det vilda, klättra i träd och lära sig från andra apor för att han inte ska få svåra psykologiska problem senare i livet, säger han till Evening Standard.



Justin Biebers apa Mally beslagstogs under popstjärnans besök i Tyskland nyligen och sitter i karantän i München. Foto: ALL OVER PRESS/INSTAGRAM

Av Alanya Måneng - 24 april 2013 15:02

Gråtande svenska Justin Bieber-fans: "Han har ingen respekt alls!"



 
Sedan tidigt i söndags morgon har Justin Bieber-fans väntat utanför Grand Hôtel för att få en skymt av världsstjärnan. När han anlände bar han en mask och syntes i ett par sekunder, och sedan dess har han endast varit utanför hotellet för att åka till Globen. Nu rasar fansen, som är ledsna och besvikna, skriver Nöjesbladet.

"Jag har väntat i 30 timmar, han har ingen respekt alls. Han kunde ha visat sig i ett fönster, hälsat eller någonting", säger en 16-årig flicka som väntat utanför hotellet. "Jag förstår inte varför han leker cool. Han kommer hit med mask och visar sig i fyra sekunder", fortsätter hon.

En annan tjej hade väntat hela dagen men missade stjärnan när hon gick och köpte vatten. "I Oslo kom han ut och tog kort och skrev autografer. Det är fett taskigt att han inte har gjort det här", klagar hon.
 
Av Alanya Måneng - 24 april 2013 14:59

Justin Bieber till svenska publiken: "Jag ser många vackra tjejer!"


I går var det dags för Justin Biebers andra spelning i Globen Arena i Stockholm. Till skillnad från första spelningen hade Justin laddat batterierna ordentligt till denna, och var på topphumör. "Jag ser många vackra tjejer i publiken i kväll", sade han rakt ut i arenan. "Många vackra tjejer på den här sidan", fortsatte han och pekade runt, uppger Expressen.

Justin skojade även med fansen, vilket han var sparsam med kvällen innan. "Om ni kastar upp något mer på scenen kommer jag...", började han med en tillgjord ilsken röst, sedan började han skratta: "... inte göra något alls".


Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards