Alanyaa

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Alanya Måneng - 5 april 2013 20:03

Heej!!

Idag så har det varit en bra skol dag, är inte direkt ovän med någon längre.

På måndag så är det prao , ska praoa i två veckor , på ett dagis.
Det kommer att bli jätte roligt.

Nu blir det att kolla på Let's Dance , heja Oscar zia.

Av Alanya Måneng - 5 april 2013 17:43


Singeln Justin Bieber avslöjar vilken typ av tjej han letar efter!


Vi vet att många där ute i princip skulle dö för att få vara Justin Biebers flickvän, och nu när han är singel igen är det ingen direkt omöjlighet. Stjärnan har nämligen avslöjat vilken typ av tjej han letar efter för Teen Vogue.

"Jag behöver en tjej som är rolig, som kan få mig att skratta, som är, du vet, vacker på både insidan och utsidan", började han. "Någon som är intelligent, som kan hålla en god konversation - som har kyssvänliga läppar", fortsatte han om sin drömtjej.

Justin Bieber har varit singel sedan början av 2013, då han och Selena Gomez gjorde slut.


Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards