Alanyaa

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Alanya Måneng - 8 april 2013 20:03

Lalalal jag är bäst lalalalala
Lalalal jag är bäst lalalalala
Lalalal jag är bäst lalalalala
Lalalal jag är bäst lalalalala
Lalalal jag är bäst lalalalala
Lalalal jag är bäst lalalalala
Lalalal jag är bäst lalalalala
Lalalal jag är bäst lalalalala
Lalalal jag är bäst lalalalala
Lalalal jag är bäst lalalalala
Lalalal jag är bäst lalalalala
Lalalal jag är bäst lalalalala
Lalalal jag är bäst lalalalala
Lalalal jag är bäst lalalalala

Av Alanya Måneng - 8 april 2013 19:30

Idag så har det varit en jätte bra dag, skönt att slippa klassen nu i 2 veckor..
När jag kommer hem , så blev det att inte göra så mycket, var rätt tröt, kollade på två avsnitt av andra avenyn.


12 dagar kvar , längtar sjukt mycket, kommer att vara en av dem bästa dagarna i mitt liv, Justin bieber kommer alltid att vara min idol., asså kommer ju inte att kunna snacka dagen efter,, JUSTIN BIEBER <333

Av Alanya Måneng - 8 april 2013 17:25


Will Smith står upp för Justin Bieber!




Will Smith vet hur det är att vara ung och göra misstag, speciellt hur påfrestande det kan vara att ständigt vara bevaka av offentlighetens skarpa öga. Därför har han tagit Justin Bieber under sina vingar och försvarar honom till varje pris: "Är man 19-år gör man saker, precis som vi gjorde när vi var unga. Det viktigaste är att han vet att närsomhelst kan han ringa mig och jag kommer att vara där, vad som än händer. I den åldern måste man veta det. Du kan göra vad du vill, men du måste ha en plats dit du kan gå och finna trygghet."

Så snällt av Will! Eftersom att hans son Jaden är en nära vän till Justin, så kanske det inte är så underligt att han står upp så mycket för honom.Men ändå, alla skulle behöva en Will i sitt liv!

Av Alanya Måneng - 8 april 2013 11:59

Heej!

Har just nu rast, slutar klockan 3.
Det är jätte kul här,, jag kommer verkligen att trivas här i två veckor.

Börjar klockan 9 och slutar klockan 3 varken dag, rätt chill tider.

Av Alanya Måneng - 8 april 2013 08:47

God morgon!!

Idag är det måndag, första dagen på praon, det ska bli kul,,

Är just nu på väg till praon, börjar om 13 minuter.. är där om typ 3 minuter..

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards