Alanyaa

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Alanya Måneng - 6 april 2013 22:10

Nu blir det att se den tredje filmen i kväll , filmen jag ska se heter bring it on , den är jätte bra..

Den förra filmen var sjukt bra , ni borde verkligen se den, om ni inte redan har det, so undercover..

Av Alanya Måneng - 6 april 2013 20:59

Det blev att kolla på en film till , den heter so undercover ,, för er som gillar miley cyrus (stavning) så är detta en perfekt film för er , hon är med i filmen

Den förra filmen jag såg var jätte bra för att vara en basket film

Av Alanya Måneng - 6 april 2013 20:16

Heej!!

Idag har det varit en chill dag, har städat rummet lite, fotograferat, och så är min moster och hennes sambo här.
Just nu så kollar jag på film, har ni någon film förslag??

Av Alanya Måneng - 6 april 2013 11:38

Heeeej!!

Nu blir det att städa rummet lite., och lyssna på musik.
Kommer antagligen att fotografera lite idag, så det kanske kommer bilder sen.
Det är tivoli här i Skurup , men jag är nog inte så sugen på att dra ditt.

Senare idag så kommer min moster och hennes sambo ner..

Har ni någon låt förslag???

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards