Alanyaa

Alla inlägg den 2 april 2013

...

Av Alanya Måneng - 2 april 2013 20:45

Följ mig på instagram ; Alanyaa98
Skriv på kik: Aalanyaaa

Skriver ni på kik så lovar jag att svara er..

???

Av Alanya Måneng - 2 april 2013 20:29

Förslag på vad man kan skriva om??
Vad vill ni läsa om??

Av Alanya Måneng - 2 april 2013 20:16

Hej idag så har det varit en rätt chill dag i skolan, fick sluta tidigare , så det blev att göra lite hemkunskap när jag kommer hem, klockan 3 så stack jag tillbaka till skolan, för att ha skytte med konfan.
Jag trodde ju inte att det skulle gå bra, men det gjorde det, även fast jag fick lägst poäng, men det gör inget, någon ska ju ha lägst.
Det var kul.
När jag kom hem så gjorde jag hemkunskap är klar med läxan nu.

Kollar just nu på tv.

Av Alanya Måneng - 2 april 2013 14:00

Heej!!

Idag fick jag sluta 1 timme och 20 minuter tidigare än vad jag egentligen skulle ha gjort. , skulle ha slutat halv 3.
Nu fick jag lite extra tid att göra klart hemkunskaps läxan.
Om cirka 1h och 30 blir det att dra tillbaka till skolan, ska ha konfa där.

Av Alanya Måneng - 2 april 2013 08:41

Heeej!!

Just nu Chillar jag i skolan , idag blir det en lång dag, slutar halv 3 och när jag har slutat är det konfa , vi ska köra skytte, Hahah , det kommer ju att gå jätte bra eller inte..
Men nu ska jag ha läsning...

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards