Alanyaa

Alla inlägg under maj 2013

Av Alanya Måneng - 29 maj 2013 16:11

Heej!!

Ingen bra dag idag i heller..
Är sur,, min musik lärare är dum i huvudet,, han sänkte mitt betyg i gitarr för att jag sjöng i fel ton art..
Så jag fick ett C , när egentligen hade kanske fått ett B elr ett A ,,
Men jaja ska väl vara nöjd med ett C.

1 år,3 månader,5 dagar sen du gick bort..
Saknar dig sjukt mycket mormor,, Su kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta,, ÄLSKAR DIG <3

Av Alanya Måneng - 28 maj 2013 19:11

HEEJ!

 

Idag så har jag varit i skolan, inte alls en bra dag.

Lärarna på skolan är sjuka i huvudet,, men jaja..

KÄnner mig inte alls på något bra humör,, har inte gjort det på hela dagen,, hoppas det är bättre i morgon.

Det blir ju inte bätter när ens lärare ska börja en diskution med en , det slutade med att jag inte svarade henne, och bara satt där och var sur,, haha,, kan ju säga att det inte uppskattades,, men ja.. 

Inatt så har jag inte sovit så bra,, vaknade flera gånger och hade sjukt ont i tänderna,, det har jag fortfarande.

I skolan på ena rasten så köpte jag och 2 kompisar var sin napp,, haha ,, blev bebisar på nytt :P

Det går inte att lägga ut bild,, men det kommer iallafall bild på oss senare.

 

Det finns en plats på jorden, där solen aldrig ler.

Den platsen heter skolan, dit vill jag aldrig mer

 

 


Av Alanya Måneng - 27 maj 2013 17:33

HEEJ!!


Idag så har jag varit i skolan ,, en helt okej skol dag.

Fick sluta lite tidiagre för jag skulle till ystad till tandläkaren,, så nu har jag sjukt ont i tänderna,, men jaja det är bara till att gilla läget, så är det att ha tandställning.


Har börjat lyssna på en låt som heter " vissla med mig" ,, den är sjukt bra.

Det är en låt som verkligen fastna i hjärnan,, haha

Det kommer att vara den nya sommarplågan, den kommer att spelas hela tiden.


http://www.youtube.com/watch?v=mV8laRQOpWQ


men har inte så mycket att skriva,, men har ni någon låt förslag??



Av Alanya Måneng - 25 maj 2013 18:02

Heej!!


Idag så konfirmerades jag,, gick väl helt okej.

Var rätt nervöst ,, typ alla i gruppen var närvösa ,, och sa hela tiden "jag kommer att dö" .. haha.

Men det gick iallfall bra för alla.

Har fått bland annat , pengar, ett jätte fint armband..

Det har varit har varit ett jätte roligt konfirmations år, fått många nya minnen som man inte kommer att glömma.

Tack för denna tiden!!


Om typ 16 dagar så blir jag 15 år, byxmyndig haha.. får köpa energidricka i vanliga affärer, haha,, får cykla utan hjälm lagligt,, haha..

Många saker att se fram imot när man blir 15 ;)

Har ju redan fått min födelsedags present av mamma och pappa,, det var biljett till Justin Biebers konsert i Danmark,, men av resten av släkten så önskar jag mig pengar eller present kort..

Är sjukt sugen på att shoppa..


Om 20 dagar så har vi skolavslutninig :D

Längtar!!

Ska bli sååå skönt att slippa skolan..

Dagen innan skolavslutningen blir det kanske att sova över med några kompisar,, det gjorde vi förra året också,, det var jätte kul..

Efter skolavslutningen så blir det att åka till Ystad för min store bror tar studenten,, så den 14 juni blir en låång dag,, men det ska bli kul.


Det har varit en rätt chill vecka,, i måndags så var vi lediga från skolan så det blev en tur till emporia med familjen,,, köpa bland annat en klänning..

I tisdags så var det konfa vi övade inför idag,, det gick faktiskt rätt bra..

I onsdags så skulle vi egentligen har konfa men vi slapp det,, för vi var så duktiga i tisdags ,, så jag åkte till ystad istället med några kompisar,, kul..

Köpte en mors dags present..


I torsdags gjorde jag väl inget sprecielt..

I går, fredag så städade jag mitt rum.

Min moster och hennes man kom..kul..


och idag så var det konfimation..

I morgon vet jag inte vad som händer,, det är mors dag..


Kommer lite bilder här nedan ,, från idag..



 


det gick inte att läga ut bilderna,, så det får bli bara två bilder ^^




Av Alanya Måneng - 24 maj 2013 17:13

Skvaller om Justin Biebers hemmafester kan kosta dig 30 miljoner!


Justin Bieber älskar att festa, men han gillar verkligen inte när folk får reda på vad som pågår innanför stängda dörrar. Nu har stjärnan gjort ett kontrakt som alla partydeltagare måste skriva under, och om du inte gör som du tillsagts under hans hemmafester kan du tvingas betala 30 miljoner kronor!

Dokumentet är långt, och det står klart och tydligt att du blir skyldig honom 30 miljoner svenska kronor om du twittrar, Instagrammar eller bloggar om festerna, avslöjar TMZ.

Kontraktet varnar också folk om vissa aktiviteter som kan vara "möjligt farliga och du bör ej delta om du inte är medicinskt frisk och i god fysik" - vad det nu kan tänkas betyda.




Av Alanya Måneng - 21 maj 2013 20:31

Harry Styles är besatt av städning: "Har satt regler för bandet!"



 
Harry Styles är känd för flera saker, men det första vi tänker på när någon säger hans namn är inte städning i alla fall. One Direction-hunken är enligt uppgift besatt av att städa, och har satt tydliga regler för bandkamraterna, så att de håller sig rena och prydliga.

"Harry vill ha allting rent och snyggt. Han är besatt av att hålla turnébussen ren", avslöjar en insatt källa för The Daily Star. "Han gick till en butik och köpte hur mycket städprodukter som helst. Alla har sina egna lustiga vanor, men vi i bussen kallar honom Mrs. Mopp", förklarade källan.

"Mrs. Mopp" har även bannlyst alla typer av ytterskor i turnébussen.
 
Av Alanya Måneng - 20 maj 2013 21:11

Har haft en sjukt rolig helg, som verkligen måste göras om..
Har fått såå många nya minnen, som jag aldrig kommer att glöma..

Nästa helg blir det att träffa dem flesta i släkten , för att jag konfirmerar (stavning) mig.. det ska väl bli kul antar jag

Denna veckan blir det konfa på tisdag..
Konfa på onsdag
Torsdag får vi se

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards