Alanyaa

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Alanya Måneng - 1 maj 2013 21:21

Heej!!

Just nu så gör jag inget speciellt..
Imorgonr det skola igen :/, slutar halv 4.. palla
Imorgon ska vi laga vår måltid som vi har planerat,, men jag måste inte göra det så noga,, för jag har redan ett A i betyg på hemkunskapen och så min hemkunskaps lärare sa att det inte gör något om jag inte gör bra i från mig.. , men det kommer jag att göra,, jag ska göra min måltid så perfekt jag kan..

Efter skolan så ska jag packa för på fredag så ska jag på läger med konfan,, så det är inte säkert att jag bloggar på fredag,, för vi kommer att vara ute i en skog nånstans,, men jaja,, jag klarar mig säkert..

Av Alanya Måneng - 1 maj 2013 18:19

http://www.youtube.com/watch?v=cSd29F_x_lk


30 april ^

http://www.youtube.com/watch?v=7esY4BgvD6w


23 april 2013 ^


http://www.youtube.com/watch?v=YH1hUxNL3a8


The Fooo blir intervjuade av Expressen i samband med Justin Biebers konserter i Globen! ^



Av Alanya Måneng - 1 maj 2013 18:10

Heej!!

Idag så har jag sett fotboll med några kompis ,, det var väl helt okej, men lite lång tråkigt..
Skurup mot nått lag från Tomelilla,, Skurup vann.. inte förvånad..

Just nu så lyssnar jag på musik.. Justin bieber..

Av Alanya Måneng - 1 maj 2013 17:23

Omtalad Bieber-blåsning uppges ha varit en bluff!!


Nu visar det sig att "Vakna med NRJ":s smärtsamma blåsning, då man lurade ett ungt Justin Bieber-fan till tårar, var en bluff.


I förra veckan ringde radioprogrammet "Vakna med NRJ", med programledarna Martin Björk, Jakob Öqvist och Izabella Fröberg, upp en ung tjej och meddelade att hon skulle få träffa Justin Bieber. Ett inslag som programmet kallar "wake up-call".

Uppringningen och blåsningen uppgavs ske på beställning av Sofias bror.

Sofia skulle dessutom få gå på konserten i Globen och äta middag på tu man hand med Bieber.

Men sedan kom smällen:


– Det var alltså bara ett skämt, du kommer inte att få träffa honom säger Martin Björk i sändningen, samtidigt som Sofia började gråta och hyperventilera.


Men i dag gick programledarna ut och meddelade att skämtet i själva verket var – en bluff.

– Det är påhittat, säger Martin Björk till Expressen.

– Det var en sketch. Bieber-fanet finns inte. Det var en kameratjej som jobbar här som vi bad ställa upp, säger Izabella Fröberg till tidningen.

Programledarna har inte undgått den massiva kritik som riktats mot programmet.

– Det var folk som skrev att vi skulle akta oss för att gå utanför huset för vi skulle kunna få en tegelsten i huvudet då, säger Izabella Fröberg.

Martin Björk menar att man inte ville göra någon upprörd.

– Vi är inte hjärtlösa människor, säger Björk till Expressen.

Nedan kan du lyssnade på den uppmärksammade "blåsningen":


http://www.youtube.com/watch?v=zRhAClyNP2o&feature=player_embedded&list=UUpIntrUJ_MfIWtY11aP65PA





Blåsningen har sedan dess varit en rejäl snackis i sociala medier. 

Av Alanya Måneng - 1 maj 2013 16:37

Tyvärr, Bieber – Anne Frank hade en annan idol!!


Av Alanya Måneng - 1 maj 2013 10:27

Oj, glömde att skriva i föra inlägget att jag och min kompis felicia döpte en igelkott till Ferdinand,, haha ,, lite barnsliga men jaja..

Eller hur är lille Ferdinand söt?? ;)

Av Alanya Måneng - 1 maj 2013 10:25

Hej hej!!

Igår var det valborg,, det blev att träffa några vänner,, men det var inte så länge vi va, men det var ändå kul..

Idag blir det att dra ner till skurups ip med några vänner och se på fotboll,, skurup mot något lag från Tomelilla..

Följ mig på instagram: BieberAlanyaa
Skriv på kik: Aalanyaaa

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som är 15 år.
Och bor i skåne.
Här på blogg så kommer du att få läsa om mitt liv, lite skvaller om vissa av mina idoler.
Ni kommer även att få lite tips på lite olika saker, som bland annat smink.
Hoppas att ni kommer gilla det n

översätt bloggen

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Är du en belieber??
 ja , klart jag är
 nej och jag kommer aldrig att vara en
 nej , men jag gillar hans låtar
 nej , inte längre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok

blogkeen

Alanyaa

Ovido - Quiz & Flashcards